Friday, November 26, 2004

變幻原來是永恆

“知否世事常變 變幻才是永恆”
如果冇記錯, 呢句係198x 年無線電視劇<家變> 嘅一句歌詞
呢幾日覺得呢句嘢好有道理…….

啟蒙的交流團, 今日又出現變數, 要即刻再安排…..
琴晚”豆”左咁耐嘅活動日誌同埋budget plan, 今晚又要再執過……真係好大壓力
要做好多即時嘅decision making, 我知道我應該先問buddies 意見, 但請原諒我o係呢個位有d authoritative , 因為冇時間俾我地去等去傾
希望buddies 唔會覺得upset , 我好concern 大家感受, 但可能我真係更加concern 活動………有任何hard feeling 希望buddies 會主動同我講啦,
confirm 左正生, 而家只差confirm ymca 個營地
佢地要我等成個星期, 唉………..好似好多嘢擱置左
只差confirm 埋個住宿地方………….真係好希望可以順利籌備到
我唔貪求個活動會攪得好成功, 我只希望順順利利…….
我諗我個心臟唔可以負荷到咁多次突變, 我唔想為左處理每日嘅變數而冇左好多自己嘅時間同計劃, 我仲有好多好多嘢要做啊!!!!
我真係唔可以再負荷到多幾次嘅變數, 好會burnout!!!!

因為個交流團, 今日又係失晒預算咁只係做d 聯絡工作
一諗到又要改o個活動rundown 同budget 就好心煩
呢幾日真係日日改呀…… ><
又冇時間睇social policy d 嘢, 唔係差好多咋, 都唔俾機會我finish 埋佢
我仲有好多unfinished business 呀!!!!

自從上次因為research 而失約vivine 1之後都冇再去搵佢
我都唔敢約佢時間, 因為而家好似係我冇時間
冇keep 住見佢, 有故態復萌的tendency
maybe 呢輪真係好多嘢要做, 個人長期處於好tense 嘅狀態
tense 到個人已經唔識喊………..腦海裡面好似只會諗下一步點做, 如果做唔到又可以點做, 有d 咩而家係未做….等問題
我冇咩時間去處理自己嘅emotion…..
原本以為, 多嘢做就可以occupy 我d時間等我唔洗再走番舊路……但事實上好似唔係好work

傍晚去左搵比, 因為要幫鳳鳳攞書
唔係好想俾佢見到一個狀態咁差嘅自己啊
不過, 有要事要做都冇法子
因為太攰同唔舒服, 冇咩反應
比仲以為我嬲左佢, 乜到而家依然係咁易嬲咩?????
番到屋企瞓左陣先起身做嘢
死啦!!!一瞓就係三個鐘頭呀, 原本諗住諗兩個鐘 >.<
打埋個日記
又冇左d時間……今晚真係要好有效率先得喇!!!!!!

各位唔洗太擔心我, 因為我唔係冇得休息, 只不過係時間安排唔同晒
我都算係一個大隻妹, 冇咁易病!!!J
希望rita 快d 冇事!!!

多謝意粉留言, 你係我新屋嘅第一個客人!!!
傻人: 我唔會無啦啦離開你嘅, 除非我突然死左!!!放心, 我身體仲算ok , 唔好擔心我太多喇…………..我可以handle 得到的!!!!thx for your love!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home