Wednesday, December 01, 2004

11月30 ~~~~~~~ 浪費了!!!!

近呢幾日發現自己特別易攰, 都唔係咩原因…….明明都幾好休息

瞓得多反而好易攰, 都唔知自己咩構造…….真係一條賤命, 瞓多d ,原來係無助於提高efficiency o架!!!!

今日番到屋企之後就瞓左一陣
點知一瞓就瞓左成四個鐘頭, 真係好浪費呀,……….呢d要衝要搏殺嘅時候我竟然會咁waste 時間, 真係…….


今日其實好開心
因為終於見到rita 同卓如番o黎學校喇
好耐冇見佢地…….rita 戴住左口罩, 可能佢攰得滯, 連雙眼都好似唔係點睇到…….希望同學仔會好好take care 啦!!!

至於我地個hyper 卓如, 好似心事重重咁……
我知道有好多嘢外人未必可以理解同埋幫得上手, 所以都係心低裡面默默祝福佢……………………我知道啟蒙d 女仔個個都好tough , 一定可以overcome 到


今個最後兩組presentation
唔知點解, marcus 好似好尖銳咁, 係越來越尖, 好似嘢嘢都插
知道o係出面present嘅同學少d心理上preparation 都招架唔o黎
俾左係我, 我一定會stressful 到喊!!!!
所以好佩服今day o個兩組同學….

好多謝spag 咁多謝我
其實我自己真係冇做過d咩去幫佢
佢咁客氣真係令我有d受寵若驚喇!!!仲估唔到spag 會特登為左我做左一d好special 嘅嘢, 真係好開心呀!!!!!好似好被重視咁tim, thx thx

知道同學仔辛苦喇
趕完個present 又要趕paper, 趕完paper仲要溫書, 溫書之餘仲要做report……..
我除左俾d 口頭上文字上嘅支持, 真係唔知可以做乜…..(如果同學仔需要肉體上支持, 我都可以hug hug 你地o架, but for girls only!!!!!!)

呢幾日個口好痛, 可能係熱氣, 兼且之前食嘢o個陣咬親個口腔, 好耐都好唔到

呢幾日有個新朋友陪我瞓, 就係bearbi (bear 比)先生, 係bobby (比比) 先生嘅第二身
係比比o係麥當勞換俾我o架
最衰我蠢未識o係blogger 度post 相, 如果唔係我一定會第一時間post 佢個靚仔樣出o黎 :D
有D衝動想帶埋bearbi 先生番學校, 不過, 我知會俾人搶左去
多謝我嘅比比, 照顧我嘅需要!!!



要開始diversity paper
知道遲左…………..要填補


卓如: 知道你一定可以 “BE STRONG and BE TOUGH”, 加油, 我一定會撐你!!!

SPAG 娃娃: THX 呀, 不過我留唔到言, o係度同你表達我想同你講嘅嘢啦!!!!今日present 知道你地都盡左你地最大努力, 無愧o架. Marcus appreciate 係bonus, 最緊要係你自己appreciate 自己, 其他人唔欣賞你地唔緊要, at least 有我欣賞你地…….你地個topic 其實真係好o架, 因為都可能係時下好多年輕人嘅問題, related to social work o架!!!!!you can do more o架, 冇時間之嘛!!!

比:多謝做我鬧鐘叫醒我......又多謝你呢個 IT 部主管幫我攪電腦嘅upgrade 問題.....唔好花咁多$$$$o係我身上啦..........唔好對我咁好呀, 會令我放縱o架!!!!



仲有兩份paper 呀, 大家都要撐住!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home