Thursday, December 02, 2004

12月1 日~~~~~~~ 痛不欲生

又到12月喇, 一年就快又過去, 不禁又會review下, 過去嘅一年我有成長得著嗎?????
到左十二月尾我就會寫個零四回憶錄,到時再仔細反思反思



琴晚一點醒左之後睇左diversity , 發覺-------d note入面d theory 好少explanation
於是又執下d excel file , 又睇下借番o黎嘅書……..攪下攪下就攪到天光
夜晚嘅時候開始feel 到個口好痛…………….天光時仲腫埋!!塊面都腫左呀, 救命!!!!!!


七點時”恰”左一個鐘就要起身同文化project buddies 去元朗 pre-trip
因為琴晚jenny 打o黎約我時我正瞓緊覺, 處於半清醒狀態……..所以今日約佢記錯時間又記錯地點
叫pic 等左我咁耐真係唔好意思, 我係真心講唔好意思o架!!!!
Pre-trip ,睇左我地想睇嘅嘢, 決定左final 個地點同模式….
最開心係同buddies 去飲左茶, 傾左好多嘢, 話題除左男朋友之外, 今天仲多左貓!!!!!!! 搵日一定要去阿貓地攤!!!!
之後番左學校上堂, 收到大山俾我嘅信, 好開心,!!!1鍾意收到信嘅感覺, 享受文字為我帶來的喜悅
有時傳統d 會令人開心d , 謝謝你, 我的朋友!!!
課堂中間好攰差d瞓著
上完堂即刻去左開文化會, 好有效率地一個鐘頭三個字就開完
番到屋企又番左兩個鐘又起身
點知道牙肉仲痛, 好似有個心臟o係個身肉入面咁
連開口講嘢都feel 到好痛
左邊面牙肉痛--à左邊面耳仔痛---à左邊手臂有少少麻痺感覺
係咪有關係呢????? 真係好驚
比比今日鬧我, 我知道自己係抵鬧, 不過今day 已然好辛苦, 仲要俾佢鬧我… ><
但我知道佢鬧我係因為佢著緊我………我以後會聽話o架喇

今日整日都被牙肉腫痛困擾, 冇胃口, 只有痛嘅感覺…
影響左做paper 嘅狀態, 真係灰!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home