Monday, March 21, 2005

百感(一)

完左社工學聯節之後, `可以投放多d時間o係自己嘅嘢上面
為自己功課準備, 為placement 準備…… 只係發覺自己一唔會太忙時, 就會出現一個,空洞期……. 個人冇乜force去做自己嘢, 真犯賤

有好多嘢想講…


@placement@
首先要同一眾同學&朋友say thank you, 知道大家都關心我placement allocation 之後嘅擔憂同壓力, 多謝細car, cement, 盈盈, Denise, 意粉, 大敏…… 同包包講包包係得嘅………………..
好多謝你地對我嘅欣賞, 雖然我未至於完全覺得自己好似你地讚我咁咁叻, 不過, 你地嘅說話提醒左我唔可以成日都鑽牛角尖, 要學識發現一下自己好嘅嘢
更多謝cherie 話我知我好多irrational belief, remind 我要有時住船到橋頭自然直嘅心態,
我份人就係咁衰, 有d咩都鑽晒牛角尖咁, 諗到個situation 勁差勁差, 令到自己勁down 勁down;不過, 我又未衰得晒嘅係, 當我自己情緒波動左一段時間之後, 我又會變得好積極咁面對我嘅問題….
面對placement 帶俾我嘅恐懼, 我諗我已經get over左一大半, 主要係因為真係有好多同學, even 平時同我唔係太熟, 都好主動o黎關心我,
第二樣嘢就係我明白到, 自己太緊張太擔心, 最終可能會成為自己嘅絆腳石
而家開始積極d去面對placement, 開始搵多d 唔同嘅書o黎望, 希望可以o係實習前盡力去equip 自己………. 雖然實習有d 嘢真係唔到我控制, 不過, 我諗到時有supervisor, 我都會盡力應付到…..


啟蒙最後一個會議, 同肥妹傾開, 我先發覺啟蒙呢支莊都幾騎呢, 上左呢支莊, 可能好多嘢都唔會俾明文限死, 我地根本冇咩AGM , EGM….等concept…

最後一次會議, 連YY 都有O黎, 終於有一次係人齊喇 good!!!!!
鳳鳳為大家預備嘅螺絲粉(yummy yummy) 仲有總裁請大家吃零食,大伙人就o係好輕鬆嘅環境下開會, 回顧同檢討過去一年活動, 檢討過後, 發現我地呢支莊太貪心, 太ambitious…….一個月開平均兩2個program, 攪到人力資源分配得好緊張, 真係要好好提醒我地嘅後人…..
會議入面少不了大家真情流露嘅時間, 莊員分享番上莊以來自己嘅感受, 有好幾個都喊左出o黎! 成個會好似一個懺悔會咁, 個個都話自己唔好….. 其實都幾傻, 我覺得大家都有盡自己能力去做……. Commitment 係一件需要長時間經營, 要有經歷嘅一樣嘢…所以,面對住咁大workload, 其實好難去一齊經歷…….我地期望下莊會好好建立自己一套文化, 莊員之間可以好好支持就好

0 Comments:

Post a Comment

<< Home