Tuesday, March 15, 2005

為實習而流淚

自從知道placement 結果之後, 一直都好不安
今日番學時一種好恐懼嘅感覺突然湧起
一day 都係學校做嘢, 留o係拉爸留到十一點先番屋企
番到屋企沖完涼就跟今日planning 繼續做嘢
上網睇下立法會文件, 睇下有關感化令嘅嘢, 睇下client group 會係d 咩人, 睇下社署呢個社區支援服務計劃做d 咩….
本來個人都冇乜嘢, 但睇下睇下, o個種恐懼感又出番o黎

其實都準備約師姐問佢有關出呢個field 嘅嘢, 但唔知點解個人真係好不安
終於就喊左出o黎
我自己都唔知道自己為咩喊
我只係知道自己好驚, 好無信心, 從來都冇試過對自己咁無信心
冇信心第一個placement 就咁challenging
冇信心做case, 冇信心開組, 冇信心令到一班motivation 低嘅client 有motivation, 有sense of hope….. 冇信心自己可以handle 好有format 嘅paper work,…..
我都唔知自己做乜, 個心裡面只係同自己講,: 我唔得我唔得!!!

只係覺得好無助!!!!!
心理壓力好大!!!
我------ 都係做唔到一場好戲,
只係識得喊…………我唔適合做一個worker

0 Comments:

Post a Comment

<< Home