Sunday, March 13, 2005

Upset @ placement

Symposium 開始之前知道左placement 結果, 影響左整日心情,令到今日0唔係好集中到
出社署……. 有field partner 我真係勁勁勁唔開心…….
人地見到我placement 出社署都話我應該開心, 因為好多人爭,對搵工又有好處….. 不過, 我真係好唔想自己placement 係學點work, 唔係學點social work囉!!!!!!!

一切已經成定局, 我唯有接受現實……..
好多謝阿傑同Rachel同我講好多出`社署嘅好處, 我都冇之前咁唔開心
阿傑原來都係o係觀塘出placement , 到時可以搵我嘅四叔公食lunch , 又可以請教下佢……………………..
我應該正面d !!!!!!
要好好準備出field !!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home