Tuesday, March 08, 2005

Self-disclosure

今日終於上左去交report , 真係鬆一口氣, 好似減左20磅肥肉咁, 一身輕晒
因為唔想麻煩到人, 原本會去最後一次u life 都冇去到……去左交report
下次好似係最後一次u life….. 唉, 最終都係拖到差唔多sem 尾=_=

今日同cherie 傾開, 講開self –disclosure 問題
原來, 一d 同學仔會覺得我神秘, 因為我似是好self –disclose , 但其實我又好似成日只係同cherie 傾….. 其實同cherie 傾, 除左sharing 之外, 仲有好多嘢觀念上一d 比較抽象嘅嘢都會討論…..
可能就係呢一類討論令我好enjoy 同cherie 傾自己問題,
有時會覺得, 同人講自己d嘢一d 都唔難,
雖然某靚仔同我講:俾人知道多自己嘅嘢, 人地就會摸清自己嘅底牌, 最終可能自己會蝕低:
佢呢種講法唔會錯, 人總係需要保護自己
不過, 係呢個時候, 對於我o黎講, 就唔係好啱我
我會覺得, 人與人之間相處唔會有咩「賺蝕」關係, 人地知道你多d 嘢, 人地唔會賺多左嘢, 攞到d 咩著數…….真係只係知嘅層面,
除非, 呢d 嘢可以成為人地傷害自己嘅工具, 可能工作嘅環境呢個情況就會同自己有好密切關係
或者自己有時真係會天真左D
不過, 我諗而家仲未出社會, 可以擁有一刻嘅天真就得一刻, 日子可能會過得開心D
雖然自己真係容易disclose 自己, 但要搵到一個明白自己嘅人真係唔容易…….. 況且, 成日同人地講自己嘅嘢, 人地唔覺煩, 自己都會覺得自己煩…
我諗, 其實都要好好學習一下self healing ,
學下收一收口, 自己面對, 自己處理, ………

唉, 我真係矛盾

最近知道一套關於sex 嘅戲, 三級的, 仲係性學大師真人真事, 好想睇
不過, 對於香港上嘅外國三級片好有保留, 上次同andy 哥去睇o個套好似好震撼嘅<天地無倫>真係好震撼, 連一d 香港情慾片有嘅鏡頭都cut 埋…簡直唔覺自己睇緊三級片
今次呢套片又話極具爭議性…… 都唔知最終出左o黎會係點
不過, 自己咁多嘢未做, 睇o黎都係要等租vcd lu >.<
性學大師! 你要等我呀!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home