Friday, March 04, 2005

給Andy 哥

ANDY 哥仔, 見到呢個日記, 係咪好開心呢???
我特登寫俾你o架,人地冇o架, 你唔駛喊住多謝我, 識做啦 ^0^
(其實係我o係你diary 留唔到言 >8<)

前兩日你打俾我, 我都幾開心o架(雖然你搵我攝時間)
知道你轉左呢份工好辛苦, 成日要日曬雨淋, 又要捱凍…
我自己就唔係好想你做呢份工, 不過, 聽完你講之後, 我知道你轉工之前都諗得好清楚, so , support u always la

我4月中就出placement 喇, 到時就冇乜機會出o黎俾你帶我去玩喇….
不過呢, 我會聽你話努力o架喇!!!!!成績好應該都應該有人請食飯啦!!!!hahahah


你幾時打泰拳公開賽呀??? 我一定會o黎支持你!!!

因為你幾時都支持我呢個妹妹仔嘛
keep in touch 啦

0 Comments:

Post a Comment

<< Home