Tuesday, February 15, 2005

預計

因為之前真係waste 左好多時間
開始foresee 到自己o黎緊嘅日子會打少好多日記
因為首先要「清還債項」…..然後就要做功課上嘅嘢..
仲有要準備placement ……… 日記可能成為左luxury
不過我當然仍然想多打日記, 等自己可以keep 住reflect 自己, 亦都希望大家可以知道我多d 嘢….

今日收到tommy 寫俾我嘅一封信, 睇完之後好開心, 冠謝莊主always 咁supportive….thx >3<
另同學們同我補唱生日歌…..收到同學們嘅卡, 睇左佢地寫俾我嘅嘢幾次, 原來大部份同學對我嘅睇法都差唔多…………….令我意識到有d 嘢我要change
同啟蒙buddies 去左又pre-trip, 有d似忙裡偷閒去旅行嘅感覺, 渡過左好愉快嘅幾個鐘
夜晚聽左c & y 分享會, 好似都幾有挑戰性
最令我覺得驚嘅係, 我應該都唔會太貼近佢地嘅文化, 因為自己真係太冇潮流觸角……………一定會俾d 細路笑我娘…….then 就冇話題…..都------幾弊
要開始equip 自己喇!!!!!
要搏老命!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home