Thursday, January 20, 2005

來了…

聽日就係交流團喇
係自in-aug 之後第一次PIC 嘅活動….
籌備左兩個月,聽日就o黎料…..而家心情真係唔點去形容, 又唔係好緊張, 亦唔係好定……
呢幾日都係不停做交流團d 嘢, 做到好似冇乜感覺咁……自己做嘢嘅速度又比較慢, 有幾晚都係瞓左兩個鐘, 攪到第二日番學好冇精神……..再加上最近私人嘅嘢亦有d唔係好如意………攪到個人好似唔知點咁

不過o係工作嘅時候, 其實都冇乜時間俾我去諗咁多
因為要交流團, 攪到第一堂嘅policy 同law 都冇得上, 大家都好想上, 真係有d可惜,
不過叫左同學仔幫手, 希望莊員們唔會miss 得太多嘢啦

今日last day , 唔知點解都仲係有d嘢未做咁, 但係又諗唔起..
呢幾日個腦不停咁諗交流團rundown……諗到個人都好似”牛
牛”地,
原本最擔心個歷奇, 不過最終都有阿威出馬相助, 真係好, (雖然我知道某人比佢更好,hahahha), 佢真係好helpful , 之前約佢出o黎傾都俾左好多好嘅意見俾我同mandy, 仲要佢親自操刀個powerpoint , 真係辛苦威威喇!!!
威記要小心身體啦……始終熬太多夜唔係咁好


晚上有d 唔係咁開心………
體諒別人同體諒自己,之間, 分界線o係邊?????????
自問我係盡力做到最好………………..

負面情緒-----明天唔可以帶入CAMP

還是寄情工作好, 工作令我快樂
我要做到最好……..
BUDDIES 加油!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home