Thursday, January 13, 2005

又做錯了

今day 好開心, 因為今日約左cherie
朝早用左兩個鐘頭同佢玩
我提開話想剪頭髮, 佢就好好咁即刻幫我打電話問佢剪開o個間
因為佢o個間有平價promotion…….
之後佢仲同左我一齊去tim 呀
佢就修下個頭, 我就大執呀……雖然比平時剪頭髮用多左$$$$$
但真係好超值呀…..因為整左好多嘢…真係好抵呀
services 又好, 幫我整頭同幫我剪頭嘅都好好人……..
不過, 就真係坐左o係salon 成日囉……原本plan 左會做啟蒙嘢
不過算啦……..都expect 唔到, 況且支票又聽日先有
唯有之後用多d時間去做囉……

夜晚又做錯事喇
明明要自己以後唔準做o架嘛………係咪個goal 唔achievable 呢???
如果係, 我就set 住一個短期goal先….達到左就要reward 自己
goal 係:::o黎緊如!果連續兩個禮拜都唔做曾事, 我就獎勵自己
獎D 咩……………不如就一個好豐富嘅大家樂早餐…..未達到目標之前唔準去大家樂, 一來慳$$$$$, 二來減減磅!!!
包包一定要做得到!!!!為左大家樂早餐
Isn’t it nice????????

0 Comments:

Post a Comment

<< Home