Wednesday, January 12, 2005

轉變了的媽媽

原來呢幾日, 屋企部洗衣機壤左, 媽咪要過去隔離屋個師奶度洗衫, 我今日先知道, 對於屋企一d好少嘅變化, 我都留意唔到, 感覺到慚愧

媽咪原來買左部洗衣機, 今日o黎
本來我今日照planning 我係會出左去, 一o黎同mandy book 午膳, 二o黎諗住隨時收到基金電話隨時就上去攞支票
點知今早mandy 就打o黎話改下晝…….打左成朝去基金搵jesisica, 就次次都話佢唔係位, 又話去左開會…….
好似早有安排, 我今日要留o係屋企咁, 可以睇施政報告
起左身食左早餐就做莊務, 一做就做到下兩點就開電視睇policy address
往年;都冇乜特別留意policy address, 但因為讀左sowk , 再加上今個施政報告一個重點係扶貧………….so 就好緊張, 唔知董生會有咩promise
覺得今次policy address d 內容具體但就冇乜好實際嘅嘢…
不過有d impressed 嘅就係董生承認左特區政府自回歸以o黎落實唔到嘅一d 嘢
我覺得呢個係好表現, 不過, 仲要睇下往後會有咩step 係會take 去改善市民處境…….如果識承認自己不足但又唔做嘢
我諗都係廢話一堆

有d 嘢始終政府都係態度依舊…
, 維持市場經濟體系穩定, 維持中產人士穩定, 又話要吸納更多中產人士參與制定政策…………………..真係有中產參與, 基層會被照顧嗎???? 心存懷疑

透過教育, 再培訓, 基層市民要自我增值, 擺脫貧窮……….. 再一次強調左貧窮是個人的責任

今回………….好似都係令人失望


等左好一陣d人先送洗衣機上o黎
係兩個男人………媽咪就叫我出廳磅住佢…..
睇住佢地裝, 我就o係度諗
媽咪真係轉變左, 雖然佢之前都唔係一個極度依賴男人嘅人
不過, 屋企有d 咩家電有問題, 通常都係爸o黎攪, 買啦, 搵人裝….
今次, 爸除左幫媽咪度尺寸之後, 其他嘢都係媽咪攪……覺得佢真係比以前叻左好多……連屋企d 燈, 以前係阿爸換, 而家就係媽咪換
佢嘅轉變令我感到好欣慰……..離婚後,佢真係為左屋企做左好多嘢
好感動之餘又感激佢

記得上兩個月同佢提過我year 3 會住hall, 佢表面上就話`由我自己決定
但最近我先知道, 佢為左呢樣嘢喊左一日,, 好記得佢話我知o個日佢都眼濕濕, 話我走埋, 佢就一個人好孤獨
當時我覺得好guilty , 我好自的, 只係為自己諗, 冇care 埋媽咪感受…
所以, 我決定左即使出placement 點辛苦, 我都唔住hall 喇……要陪多d 媽咪
同埋, 一個有能力嘅人, 係唔會咁輕易俾環境影響到自己….我就要將自己train 成呢一種人……..
我來年, 除左要繼續好好equip 自己之外, 仲要care 多d 屋企

我愛媽咪
我會加油!

1 Comments:

At 2:55 AM, Anonymous Anonymous said...

你個新LOOK好似小雲,好得意呀~~
果林

 

Post a Comment

<< Home