Sunday, January 09, 2005

Willpower------less

近日只發覺自己缺乏willpower
今日心情不太好, 因為近日只發覺自己缺乏willpower
\搵番以前嘅一本記事簿出o黎睇
呢本記事簿, 係我考A level 時嘅精神支柱之一
記得o個陣, 一個人去面對兩次A level, 有時溫書溫到個人好攰好頹時, 就會去中央圖書館度借一d self growth 嘅書o黎睇, 睇到一d 好嘅句子就會抄低, 用o黎鼓勵自己, 叫自己堅持, 唔好放棄

升左上大學, 生活越來越忙碌, 再加上而家自己打online diary
好耐都已經冇再寫…….
而家睇番以前自己寫低嘅嘢, ,諗番自己以前好多嘢, 有一種好特別嘅感覺
相比而家, 以前o個個自己好似強d….tough d , 好有willpower, 話要做到嘅嘢就真係做得到, 仲要做得好………..
『沿途紅燈再紅 無人可擋我路 望著是萬馬千軍都直衝』呢句歌詞係我成日同自己講嘅一句說話


而家嘅自己好似不復當年之勇
只係單單睇一件事已經可以睇得出
有好多唔太正面嘅感受, 但唔想多講, 因為, 我想每一日都係focus o係一d 開心嘅嘢, 或者係一d我希望自己未來擁有嘅嘢上面………
我想我嘅日記甚至係我嘅人生會係向前而積極, 而唔係只係識得回望過去一d 唔開心嘅事

下晝去左海邊吹左一陣海風
同比講左我心裡面嘅鬱結, 雖然問題唔會一朝一夕得到解決, 但講左出o黎心裡面舒服左好多
混亂嘅思緒同心情好似都吹走左d 咁
我知道要靠自己去overcome , 我希望我嘅willpower 會好快得以重建

Do not complain about fate, but treasure your living

Look up as you climb up

Without a picture of your highest self, you can’t live into that self.

比比:
你聽日就開學喇
一切唔好嘅事已經成為過去, 希望你由聽日開始就會勇往直前
我會俾最大嘅支持你
因為我地都知道:: To focus on present is to invest in future
番到hall 之後要好好take care 自己

1 Comments:

At 8:28 PM, Anonymous Anonymous said...

點解咁呢?唔通入大學真係個個都係咁?
中學的時候唔開心,係因為人際關係差,個個唔0岩玩,到大學以為可以開心三年,最後又係唔開心。做人好似揹住個包伏,無法完。
不過我諗你變化大卦,話晒以前你好似日日都好死有POWER,快0的拎返0的POWER返來啦。GOGOGO
新年快樂

果林

 

Post a Comment

<< Home