Thursday, January 06, 2005

Special thankssss

今朝成六點先瞓, 越來越唔識好好安排自己時間……
瞓到十二點先起身……瞓左六個鐘頭, 精神好好
今日三點番到學校, 一條人做莊務, 做做做
做到9 點, 因為比比決定早一日番屋企, 於是就去左join 比比, 去左沙田食嘢

比比話佢心情已經平伏左好多
我都放心左好多………你要堅強呀!!!

番到屋企…….好懶咁冇做莊務
hea下hea下, 執下房, 上下網睇下d無聊嘢
睇到肥妹日記, 好感動
佢讚我地啟蒙人
其實我心裡面覺得最值得稱讚嘅人係我地呢位親愛嘅CEO
由冇啟蒙嘅時候, 肥妹已經默默為我地努力, 直到呢一刻
佢成日話自己係啟蒙大打雜
就係佢呢種無私無怨嘅付出, 造就左今日嘅啟蒙
其實我知道佢都會辛苦, 但佢從來都唔會o係莊員面前表現
佢永遠都會挑起別人挑唔起嘅擔子
當我們氣憤時佢永遠都保持笑容
佢包容人地嘅胸襟同埋利他嘅精神令到我知道自己係一個好小氣嘅人…..
佢對事情嘅堅持同認真都令到我好佩服…….
佢尊重我地每一個人, 俾我地隨自己嘅方向去做事
令到我地每個人都有成長

啟蒙有肥妹實在係一種福氣
肥妹:special thanks to you, 冇你就冇今日嘅我地
我地會繼續努力, 將啟蒙精神延續至下莊………
冇人可以睇死我地啟蒙!!!!!!!

1 Comments:

At 1:51 PM, Blogger 肥妹 said...

感謝你咁誇讚我,有點害羞 ,會令我高傲的 ^^無論如何多謝你賞識,啟蒙不單只我一個努力,而是大家也在努力,所以加油呀!!

 

Post a Comment

<< Home