Wednesday, January 05, 2005

Tense up 包記

呢兩日都係莊務中渡過左!!!

星期日終於開交流團會, 仲有好多嘢要處理.........
心情係迷茫, 有d亂 (因為有太多嘢要跟), 仲有d嬲, 嬲係嬲某d 莊員嘅處事方式.......好唔明點解稿偏偏到左呢一刻, 大家都唔得門閒時先肯做嘢.........

星期一去左 pre-trip
視察一下環境, 仲有book 用膳場地
用左成半日去visit, 之後番左BU 繼續做一d preparation 嘅工作
九點幾走, 番到屋企再做, 又做到四點......好攰好攰, 但好似仲有好多嘢未做
希望自己做嘢做得快手d.....

今day, 忙到飛起
一早就同芬芳上基金度, 發現左仲有嘢未得
都怪自己冇好好同芬芳佢地溝通, 出現左misunderstanding, 攪到好似好趕咁
要番BU一趟.......幸好今次上一上去李SIR 好helpful 咁協助我地聯絡埋最後一個visit, 行程終於firm 到實...
之後趕番去bu 搵mark仔, 聽左佢講由清遠落o黎嘅"驚歷"
之後再去print 番個finalized 活動rundown, 再fax 嘢就番番去油麻地攪埋基金d 嘢
終於算係ok 左, 個人都鬆左d
離開基金就又要番bu開GM, 約左3點, 但開GM之前又要去幫澳門o個兩個女仔去PRINT &交功課
好樣衰地o係拉爸仆左一半落樓梯度------精神實在太差喇!!!
之後先過舊校, 佢地已經開緊, 傾左好多嘢, 主要係人手問題, 話就話傾下跟全d活動分工, 但得覺得大家係comp 緊點分身...........無計啦, 活動多但人手有限
好多謝芬芳佢同我share左某d工作, 真係好感激

開到差唔多六點就開完, 呢個時候先有時間食lunch, 去左舊can 度買左個尖多, 一路睇住肥妹芬芳埋廣州部份筆數一路食
睇到佢地我就同自己講, 一定要同鳳鳳好好part一part, 香港部份埋數要好clear 同systematic
傍晚去左比比個hall度瞓左足足3 個鐘,比比就做自己嘢
比比今晚因為一d事唔開心, 睇住佢咁down, 我都好唔安樂.........我都好唔開心
唔識得去安慰佢, 知道佢好frustrated.......因為佢真係好重視
呢種frustration 唔係局外人三言兩語可以安慰
況且, 對於男人o黎講, 安慰係冇咩作用
我知道佢需要空間一個人靜思, 所以我說話唔多, 只係陪住佢,希望佢知道我係with him

夜晚番到屋企又做莊務
主要係list 一d unfinshed businesses 同埋度下schedule
真係好驚.....uncertainties 令到我都唔知點先安排得妥善
但我唔可以打亂自己陣腳............. 點都要撐住 >.<

呢幾日我真係tensed-up
但我知道仲有一段日子要處於tense-up狀態
我要加油!!!!!

比比: 我真係好無用,你唔開心, 我幫唔到你去抒懷, 但我真係會o係你身邊陪你去經歷; 雖然我呢期真係好忙, 但我都有記掛住你嘅事, 你有唔開心你想搵人聽你講你一定要搵我, 我點都會support你!!我相信你係一個叻仔, 你會過渡到o架!!! 在你面前仲有好多嘢得住你去衝o架!!!!!



1 Comments:

At 10:57 PM, Blogger 肥妹 said...

你扑親為何不出聲??莊務確實像是做不完,但正正因為好似不完,更要保重自己身體,如果下次不只扑低,是成個人訓低,如何算??交流團是要跟進,直到交流團完結一刻,可能你會覺得自己做得不夠,或有好多事你未做,但其實你已經做好好,不要將自己拉得咁緊,如拉橡筋咁,會斷的。
記得有咩要幫手要出聲呀!

 

Post a Comment

<< Home