Tuesday, January 11, 2005

Pre placement workshop

今日係sonie 姐生日, 又係pre-placement workshop
一早就起左身去買b cake 俾sonie 姐, jenny 姐同我一齊去
諗住俾個surprise 俾壽星女, 琴日約佢就只係話我約佢o係hall can 食lunch,
但其實就真係想同佢慶祝一下喇
話晒佢上年送左我個愛人馬德鐘俾我….

買左個<<精裝黑森林蛋糕>>仲有個名堂叫, 冬之飄雪
唔算係一d好好食又好名貴不過都係但求開心
有jenny , heaveni, 肥妹, 我, 可惜大car , 阿倩, 阿鳳同卓如都有事o黎唔到, hyper mint 得番4 mints….不過都好開心
其實以sonie 姐咁聰明, 我覺得佢都估到o架喇
小小一個慶祝, 希望sonie 姐會開心啦, 仲有早日搵到真命天子, 27歲,嫁得去…yeah yeah yeah


之後就去pre placement workshop
心情好似突然好沉重咁,因為真係開始喇
heidi 係我地o個組tutor…..勁叫我地問問題…..
我對Placement 咩都唔知, 都唔知可以問乜
不過, 經過左第一次workshop , 個picture又真係clear 左d
只係知道workload 好大, 尤其是paper work , 我真係好驚paper work 呀, 我份人咁唔decent , 要我跟足format 做嘢真係都幾係嘢
遲d 又要做paper , 又要考試, 又要prepare placement d 嘢, 真係好擔心……..好怕自己handle 唔到呀

上完堂就同鳳傾左交流團埋數嘅嘢
之後番恆安再同mandy 傾交流團物資嘅嘢
wwwooooooooooooo
真係越來越近喇, 下星期就係, 仲有咩仲未做好呢......死啦, 突然好似load 唔到
buddies , 我地將會再辛苦d, 不過好快就過
晚上要好好努力交流團

呢兩個月真係要好好裝備自己, placement 唔可以樣衰呀
要認認真真plan 下喇
唔可以再浪費時間!!!!!!!
要overcome 自己最弱嘅counseling 同psy
仲要儘量睇多d 同政策有關嘅嘢……..be more sensitive

明天又policy address 喇



發現-----又肥左, 要好好減減咯

2 Comments:

At 12:08 AM, Anonymous Anonymous said...

你咪玩啦!你仲有乜野可以減?
果林

 
At 12:10 AM, Anonymous Anonymous said...

oh.....keep fit..no need la you~hahaha.....
otherwise, wind will blow you away~!!

and we have to add oil.....~~~for...the tour~!
mandy

 

Post a Comment

<< Home