Tuesday, January 18, 2005

公與私

(今篇日記, 可能唔係好適合因為我而唔開心嘅人睇, 但我有d 嘢或者都想佢知)
因為一d公事上嘅嘢影響到私人感情
我知道自己令人唔開心之餘仲影響埋身邊嘅嘢人, 仲引起左一d不必然嘅誤會
不過, 好衰地, 我並冇一d好內疚嘅感覺…….可能我唔覺得自己有錯啩…
其實本來都只係自己一個人嬲, 不過,幾句嘅對話同舉動就令我爆左出o黎
雖然that moment 冇鬧人, 但心裡面真係有道無名火
老實講, 我係一個好需要去宣洩自己emotion 嘅人, 但我偏偏唔識得去圓融處理
我o係自己emotion 最唔stable 嘅時間 用左一個咁嘅方式, 我諗對佢係最少傷害………….so far , 因為自己要攪星期四個交流團, 我真係冇時間去處理, 就算我有時間, 我都唔係好ready 去傾

公事上, 我承認自己好認真, 有要求, 可能就要求埋人地
有時會好confused , 究竟我要serious d 去處理公事上嘅嘢, 定係應該要empathetic d 去處理???
自己係prefer 執得正d 去做, 因為咁先會進步
今次, 角色尷尬, 大家亦是工作夥伴亦係朋友
工作上, 係不滿, 但私下我唔知道用咩方式去表達
統籌係佢, 其實真係可以放手唔理; 但在公在私, 我都唔想袖手旁觀
主動加入呢個committee 係因為開初知道佢冇乜信心, 好需要有support…
我想佢會有成長, so, 我嘅角色就好似好push 佢做嘢咁…..有好多嘢想佢自己做多d , 我就提多d……早d 去開始, 以為會可以prepare 得d
好可惜最終都係好遲, 係咩原因???? 我覺得佢真係欠缺左一d主動性, 人地唔提就好似唔會做, 點解會咁????even 佢有自己嘅一d 事要忙, 點解唔出聲, 要到左最後一個moment 先交托俾人做???
人地點同你跟??人地都有其他事要負責呢!!!!!請原諒我呢一刻唔會俾empathy 佢, 佢唔出聲根本就冇知道佢嘅嘢, 覺得個trust好似不存在咁...
, 即使在私佢係我朋友, 因為我接受唔到不負責任嘅人, 所以真係都幾嬲…

其實佢冇對唔住任何人, 更加冇對唔住我…..因此sorry係冇必要
今次我會好serious 咁同佢傾, 不過, 要忙完先


我好多次我都令你唔開心只係想同你講, 我唔值得你去為我唔開心, 請你唔好再放我係一個咁高嘅位置……..或者我太過直率, 我需要學習一下唔upset 其人嘅同時唔會忽視自己一d feeling


我仲未識得做人, 請原諒...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home