Friday, February 11, 2005

迎接新開始!!!

又係新一年
今日係年初三, 今日先得閒update一下diary, 大家有冇掛住我呀??? J

今年過左一個都幾特別嘅年尾
往年連年宵都唔會行, 亦唔會做sales嘅包包今年竟然去左年宵做sales, 因為support friend 之餘, 自己都可以學下嘢
經歷都真係幾特別, 雖然唔係一個happy ending
真係好辛苦啊!!!!體力上同精神上都係, 體驗到人地做sales 嘅辛苦
一向自己都唔係好鍾意俾人點去做嘢, 但今次因為自己只係小職員, 就一定要聽老細話, 縱然有d 嘢我並唔覺得好合理
今次經驗令我認清自己真係好蠢囉!!!! 真係為左努力而努力, 但原來一直俾d 奸老細利用仲唔知, 又唔敢say no, 只係識得搵人訴苦……………做左幾日,食冇定時, 又唔夠休息, 把聲拆晒, 又瘦左……………..都怪自己真係缺乏工作經驗
覺得今次反映左自己係一個好唔識得變通嘅人, 只係一味堅持自己, 唔識得因應環境而改變………………….
Anyway, 今次上好好嘅一課

年初二番左大陸嫲嫲度.只係同妹妹一齊番
見到一個自己完全冇預期會見嘅人, 當我落車時爸爸向我地提及將會有一個咁嘅人出現, 仲叫我唔好同媽講………..o個一刻, 雖然未見到人, 但心裡面真係好難過………..好想好想喊, 真係好想…………有即刻番hk 搵媽咪嘅衝動
只係覺得替媽咪難過, 亦替自己難過………我嘅角色似乎只能依照爸爸所吩咐去做
我最愛嘅係媽咪, 但我卻要向佢講大話
去到嫲嫲間新屋, 我冇心情去參觀新居……心裡面只係掛住媽咪, 我唔知道點做先係最好……………………….好無助~~~~

見到兩老, 精神都算係幾好
大伙人食左兩餐飯,大家有講有笑, 講下兒時趣事 仲知道表姐5月就生BB 氣氛真係幾好…………..表面上好開心, 但我心裡面就好難過, 好想搵個人俾我攬住喊…………………..雖然大家嘅事我做女嘅其實唔係好關事
但得覺得自己情感上已經同媽咪連成一體…………..要難過, 不如就由我去代替佢去…………..佢已經難過左好一段日子
同兩個妹妹一齊番大陸, 大家多嘢講左, 感覺舒服左, 但我知道仲需要努力…..我要珍惜我家人!!!!!
家庭的新開始, 我是否預備好?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home