Thursday, January 27, 2005

交流之後 (二)

交流之後 (二)
不得不提就係啟蒙女強人s芬芳同肥妹
我地偉大嘅CEO 除左同我一齊攪交流團, 佢仲要統籌啟聾學校嘅services….
記得最後o個日我地oc 都已經差唔多exhausted , 夜晚不得不早休息嘅時間
佢同芬芳仲埋頭咁準備第二日閉幕典禮嘅嘢, 肥妹就剪片, 芬芳就好似revise 緊rundown…..仲要攪出左一場深夜尋包記……………雖然聽落去就好似笑話, 但當我知道莊員們咁著緊我嘅時候, 真係好感動

整個交流團最令我唔開心嘅就係內地工作人員安排
佢地真係每日都突然要我處理一d 原本可以一早clarify 好嘅嘢
workload 增加左唔少
最令我唔開心嘅係, 幫佢處理自己真係唔開心, 但唔幫佢攪又好衰
不過算啦
唔係呢d唔開心嘅事, 我都未必知道自己處理突鰥事件嘅能力
可以話係一個自我成長學習嘅經驗啦

好似鳳鳳所講
交流團之後真係hyper左, 度火好似燒起左, 唔單止係莊務, 好似對於學習又燒起左把火
雖然physically 仲處於好攰嘅狀態, 不過, 休息埋今日就會recovered o架喇
明天又係新開始
youth program, 文化program , 啟蒙晚會, 社工學聯節, 仲有幫Joey手 年宵, 相信會學到好多嘢
還有-----papers & presentations
包包要繼續努力喇

0 Comments:

Post a Comment

<< Home