Monday, January 24, 2005

混亂

完左交流團, 有好多嘢都想同大家分享
不過, 因為一d 事, 我心情好混亂, 亦好down
關於交流團嘅嘢咩都未有心情寫

煩惱, 其他人除狙俾意見你,真係幫唔到, 點都要自己去面對
呢一刻, 好想逃避
只係想一個人,

當一個人好煩惱好無助時, 又想落巴飲
好掛住black label …..好掛住, 冇煩惱嘅感覺
但冇人同我去…

好想一個人到郊外wild camp
想俾自己靜一靜諗下處理嘅方法, 想諗下自己想要d乜
但冇勇氣一個人去, 亦冇equipment
每日忙碌完之後, 就會諗起, 真係好煩………….

1 Comments:

At 10:27 PM, Anonymous Anonymous said...

bread ,

我係mandy呀,係交流團和你合作真的十分開心,你做事的態度方向都是我要學的東西,我對的仍然是十分的欣賞,你的堅持不屈不要埋沒它..這是你的生存意志吧~! 看見你的diary跟你真人的情緒有很大的分別,我覺得你是一個完美主義者,不做到最好不服氣的,但是這樣下去你會不會更難生活..~你知道嗎這個世界有很多東西是沒有定律的,人也不是可靠的,但是不要為這些常變的東西而憂慮,你看看太陽他不是常出現,有陰天有晴天,陰天時太陽不在嗎,不,是它暫時不在,有一日雲散去的時便,你便看到它,它不時不再照耀你,只是有時你太多世務,看不到它吧!(很娘的比喻)不要放棄,我支持你, 雖然你不信耶穌,但我會為你祈禱,希望你可以多d多d enjoy life~enjoy your professions enjoy alls~~~~!!!.....總有一天你會感受到陽光~~

bless you
mandy

 

Post a Comment

<< Home