Sunday, February 06, 2005

難忘22!!

好耐都冇update 日記喇……….都係因為自己太忙

過去o個一個星期真係好難忘., 因為自己又老左一年喇!!!
時間真係過得好快, 已經係廿二歲人喇

三號o個日, 有成八十幾九十人同我玩遊戲過生日
因為啟蒙o個youth project o係屯門開波喇, 帶左workshop
有好多個有心同學仔o黎幫手, 真係感激!!
Workshop完左之後, 似乎同學們都有唔同嘅感受, 有同學好唔開心…
我相信當日每一個人都遇到唔如意嘅情況, 但現實盲係咁, 我地需要去學習去接受唔如意嘅一切……
做得唔好當然會好唔開心, 但呢個都係一個自己成長嘅好好機會

完左workshop大家坐埋一齊開e , 肥妹無啦啦捧左個蛋糕o黎, 同學仔就唱生日歌, 好感動呀………….我完全冇諗過會有人同我切蛋糕慶祝生日…..咁多年嘅生日都係冇人記得之餘仲放假..
而o個日因為要做嘢, 自己都係好在意自己生日,
到肥妹捧住個cake, o個一刻差d 就喊左出o黎喇

生日禮物都係意外收穫
所有都係物輕情義重
先係jenny 有深層意義, remind 我食嘢嘅橙味雪芳蛋糕
仲有mandy 深夜裡的補品柚子蜜
大山的二寶糖+生日卡
仲有cherie 嘅family counseling 書, 真係好知道我需要呀!!
好意外地----二妹同三妹都有送嘢俾我
三妹張生日卡寫左一d 佢對我嘅感覺, 睇完之後好感動, 冇諗過我咁討厭嘅一個家姐,佢都會咁appreciate 我
二妹送左個狗狗calendar 俾我……….心裡面好開心好開心
因為原來二妹都咁有我心……..一直對住佢自己都咁defensive , o個一刻又有一d好複雜嘅思緒………..突然好想好想同佢地親近
t
晚上同比去左食飯, 有好多個唔明白
睇左戲,好想睇<超人特工隊>>, 因為比睇左, 最後睇左 <<喜馬拉亞星>>悶到瞓著左…..

記得大car icq祝福我, 來年比去年開心
開心, 應該都係我最希望會擁有嘅嘢…..

22歲, 大個女喇
我唔會俾自己成日浪費時間青春……22歲嘅將會更加努力

0 Comments:

Post a Comment

<< Home