Monday, January 31, 2005

What I treasure

今日上individual tutorial , 要做reality therapy role play
我選擇左做client , 同cherie同tommy 一組
各自role play 時都冇乜嘢, 因為大家都好似冇乜用reality therapy
之後要全班人一齊share一個case
我同cherie 出左去demo
第一次當住全班人面前share 自己嘅嘢------我講左自己對二妹feeling
開頭都冇乜嘢, 都係好平常咁同人share
一路傾Catherine 就一路指出個therapy 可以/應該點做…
一路做一路講------慢慢就講左好多
review番過去同二妹之間發生過嘅事……再睇番而家大家嘅關係,
講到放棄左同佢嘅關係----眼淚完全唔受控制咁流左出o黎
Catherine 同同學仔分析我一d unspoken words
佢話其實我仲好treasure 同二妹嘅關係, 只不過, 做過嘅嘢無效, 到呢一刻用左avoidance 去處理同佢之間關係………….Catherine 仲好好咁問我佢同我做埋個therapy 好唔好…….. 我唔想阻住下班同學, 所以, 我就話自己唔ready
我再諗究竟我二妹嘅感情係點樣….
其實, 我真係好著緊, 不過錯就係錯左……放左o係度咁多年,而家我仲有冇energy 去修補
一直自己都壓抑左, 到今日突然掘左出o黎…….心理上好辛苦, 同cherie 傾, 又諗番屋企好多嘢….再加上感情嘅事……有d負荷不了嘅感覺

上完pe 堂同大山傾左成兩粒鐘, 原來大家都有類似經歷
不過, 我知道大山情況比我樂觀…佢是肯定的
而我, 仲在迷糊中….不過, 我決定唔理, 一切聽天由命
今晚開始投入番工作中………….唯有咁, 我先會好過
咩煩惱都要讓路!!!!!

1 Comments:

At 11:49 PM, Anonymous Anonymous said...

明白了.
又一次.
不要緊的,
I will get over it.

 

Post a Comment

<< Home