Monday, February 14, 2005

想通了!!!!!!

近日, 俾一d 煩擾我嘅事攪到我完全集中唔到去做嘢……
有d 嘢積左落o黎, 一堆堆等住我去清

今日終於通左…….
夜晚同同學仔在icq 上坦誠嘅對話, 令到我真係通左
首先知多左, 然後自己就諗得多左,
諗通左之後, 心情好輕鬆, 因為自己唔會再為自己製造d 無謂嘅煩惱
而且, 當自己對一樣嘢完全不抱任何希望, 其實意味唔會有失望
當一個人懂得時時prepare for the worst 時, 可能生活往往都會有驚喜, 少少都可以令生活過得開心
或者呢d 就係生活嘅藝術, 快樂與悲傷, 可能都只係我地嘅選擇(好似reality therapy tim!!!)

最近睇左cherie 送俾我o個本書<<家庭舞蹈>>
真係好好睇, 有好多內容都好impressed 我,
睇完之後, 雖然自己o係輔導方面仲好係好不足同冇信心
但好似有左一d方向……
睇到書入面嘅一d case , 我又好自然地諗到自己個家庭, 會諗下究竟我個family 係一個點運作嘅系統??? 家人之間嘅interaction 又係點?????? 我個family 對 我成長嘅影響又會係點???? 好多個問號
浪費左成個假期, 我可唔可以追得番d 嘢呢????/??
包包要盡力而為
<<沿途紅燈再紅 無人可擋我路 望著是萬馬千軍都直衝 我沒有溫柔唯獨有這點英勇 >>


收到一份我覺得好貴重嘅生日禮物, 多謝你
我真係好鍾意, 不過太貴, 唔值得送咁貴俾我

0 Comments:

Post a Comment

<< Home