Friday, March 04, 2005

事記

日記, 變左事記

<<六四展>>
呢幾日, 除左個人有少少唔平靜之外, 日子都過得ok
忙碌就唔洗講……so far 開始習慣緊

星期一, 同學仔擺左六四展, 因為要sowk 正菜re-u , 冇去聽rita 分享佢嘅經歷, 聽番同學仔講都覺得好傷感,
見到同學好努力去整左個六四展, 雖然唔係好冠冕堂皇, 但見到同學嘅用心, 真係好欣賞, 都感激佢付出左好多時間去籌備呢個exhibition
自問自己真係一個好見識淺陋嘅人, 對於六四, 印象好模糊…….
如果冇同學努力, 我肯定唔會知多d
睇到d 相, 其實唔係一d好血腥嘅相, 不過, 每一幅都好似俾我睇到高壓政府嘅恐怖…….
見到當年學生為左民主以血肉之軀抵抗鐵腕, 實在從心去佩服…… 令到我好慚愧, 覺得自己眼光真係好唔遠大, 差唔多年紀, 人地就為左國家嘅未來燃起左一道好熾熱嘅火, 而自己就連自己嘅事都未處理好, 每日都為左d不值得自己去擔心嘅事而唔開心
有時覺得自己生於唔同時代, 對於六四, 我自問冇資格去作任何批評, 但覺得, 從一班學生中睇到自己嘅渺小同不足, 佢地教曉左我, 學生, 其實都有好多嘢係可以做
究竟, 我想o係個社會做d乜, 可以做d乜……

sowk 正菜嘅re-u , 辛苦大car 約左咁耐
不過heaveni 同阿倩都唔o係度, 得阿爸阿媽, 我, 大car 同sonie
去左島仔食lunch ……一家人食飯好開心, 傾左好耐……
同佢地食飯嘅時間覺得自己好relax, 有皮爸爸俾我地笑
上pe 堂, 做stretching 好正呀!!! 好耐都冇好認真咁拉筋, 有少少懷念o係體藝train 完fitness cool down 嘅moment….


上law tutorial
同同學仔有好好嘅討論
不過我依然唔係好認為基層市民或者一d 被欺壓嘅人要o係經濟好時先發聲去爭取佢地嘅權益……. 如果佢地嘅尊嚴, 因為香港經濟好就會多一d我話…..
如果係咁, 叫施捨; 唔係充權

我都會覺得有d 諗法會好理想, 但我絕對唔認為應該屈服於環境, 困難就唔去做
呢個目標真係好似好理想, 但呢個就係我地嘅信念…….
我地要相信人係可以轉變, 社會係可以轉變,觀念可以轉變, 文化都可以轉變,
唯一要concern 係時間…….. even 中國三千幾年嘅帝制都可以轉變, 有咩唔可以……….
如果, 個個都怕困難而退縮, 人仲有咩幸福可謀… 唔通真係只係教單靠輔導下client, 叫佢地change 就可以???
Empowerment 會唔會只係一個只係一個 social work profession 嘅用字??? Social justice 會唔會只係書本上一d 概念???
呢d 事好似好死, 但其實係富有生命…
只要有信念,到最後任何人都係可以活得更好, 堅守我地信念. 冇人話唔可以!!!!!!!!


續…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home