Saturday, February 19, 2005

文化一天

今日番學, 同啟蒙buddies 過左一半嘅時間..
一早就番左學校開今晚義工briefing 嘅準備會
之後去左上policy , 阿bottle 哥坐陣,講青年失業, 都幾鍾意佢從一d 文化嘅角度去睇社會問題, 同同學仔都好似有幾好嘅discussion , 幾開心
之後又去左hall can 陪佢地食lunch , 見到好耐冇見嘅皮爸爸
我地兩父女成日都串o黎串去, 真係好開心

上pe , 今日運動量簡直係以往咁多堂嘅和, 又跑步機, 又單車, 又漫步機, 又做腰腹, 又做手, 仲要做埋個sit up 同push up , 真係攰到傻…….
上完pe 堂先知道cherie同阿邦真係可以攪六四exhibition , 仲得到莊會support真係好,
其實我都好想同大家一齊努力, 不過我知道我真係take up 左太多嘢上身, 我分唔到身……….. 只能夠默默地支持同學
之後又係開文化會
發覺hyper 已經成為左我地嘅文化
成日講埋D 無聊GAG嘢, 不過同啟蒙人開會真係好歡樂,但歡樂嘅同時又會傾到嘢做到嘢 唔係好似o係出面開D 會咁…
開完會就係briefing , 我地又淨係識得自己講自己笑………………
甚麼早剷遲剷, 真係好爛的gag…………….我諗只有我地幾個白痴婆先會 “陶醉”其中
好開心義工們好合作…..
真係好想快d 到星期日, 可以同南亞裔嘅小朋友玩, 雖然身為oc , involvement 一定唔會好大, 不過, 有得同佢地傾下計, 知道佢地多d 都好好啦!!!!
完左briefing 去左搵mark 仔, 同mark 仔傾左成個鐘, 講到o個個變性人, 雖然我唔認識佢, 但我真係好佩服佢能夠好勇咁面對自己, 面對世俗…… 覺得, 雖然唔係每個人都接受到佢, 人地會睇唔起佢, 會歧視佢, 但佢真係活出自己, 活出尊嚴…………… 好想有一日, 姐仔都可以好有尊嚴咁生活 (成幾個月冇落區…….真係好掛住紫藤, 好掛住姐仔)
搵完mark 仔之後就番屋企
一路上真係好凍……………………..
番到恆安, 經過舊日遇見阿貓嘅小草叢, 又回想起只得8 度嘅夜晚…一隻流浪貓加一個紙皮箱嘅情景
又掛住阿貓, 都怪自己呢排睇得貓多………..
我嘅阿貓而家o係天國, 唔會捱凍……亦唔會捱餓, 我知道佢生活得比我開心
不過----------- 我真係好掛住佢!!!!!
一day 就咁過左
晚上是努力的時間…………

0 Comments:

Post a Comment

<< Home