Sunday, February 27, 2005

四個會議


今日好full 呀
一早番左BU 聽左關於Live supervision 嘅嘢,以為同學仔都會到, 點知…. 得我一個學生, 對住全部都係field work 嘅supervisor ….仲要係來自唔同院校, 最重要嘅係RITA 都係度…因為佢hold 個會….仲要坐我隔離
佢地d 阿sa 以為我係學生代表… =_=!!!!!!
今日主要講power issue 同relationship
聽左唔同setting 下, 唔同阿sa 嘅做法同背後rationale, 睇左一d 唔同perspectives
雖然得我一個學生真有d驚, 不過, 覺得從佢地嘅討論中學到好多嘢….第日當我知道邊個係我阿SA 時就可以COMP 好, 唔洸第日有misunderstandings..
臨走時, rita仲問我學唔學到嘢…..


離開bu 去左rl 7 準備今晚開會d 嘢之後就去poly 聽分享會
受虐婦女同我地share 感受
o係個分享會, 睇到兩樣嘢……
o係中國父權社會, 兩性之間嘅不平等 , 對女性嘅唔尊重, 再加上一d 好落後嘅家庭觀念, 造成咁多受虐女人, 造成咁多擁有不愉快童年嘅小朋友
仲有作為社工, 我地真係好需要對我地嘅client sensitive同埋抱住non-judgmental 嘅態度, otherwise, 我地呢d 所謂profession 都會成為家暴凶手之一
席間, 婦女分享佢地嘅經歷…….佢地都講到喊………..
見到佢地咁, 我又諗起自己屋企……….一幕幕好多年都冇諗嘅景象又再出現o係個腦入面………..似遠還近, 原來一我係咁長大過o黎
感受到佢地每一滴眼淚負後嘅辛酸….佢地面對自己同家之間嘅矛盾………
自己都覺得好唔開心, 都好想喊…….
走嘅時候威威問我點解唔問婦女問題…
其實自己有好多嘢都好想問佢地, but 自己emotion 真係好唔得, 一問就會好似威威所講「失禁」(流淚, 仲要係收唔到o個種)
so , 有好多嘢都唔問, 寫左紙去support 佢地,
我知道一佢地已經走出左煉獄, 雖然前面一定仲有好多挑戰, 但佢地一定會夠勇氣同力氣去走出自己幸福嘅路

完左分享會就係fs 個上莊分享會, 我一個人去左poly canteen 度睇下d doc….
唔係自己地頭,.真係好唔習慣
之後就係Core team final product 開會, 做左take minutes嘅一個, 定左好多deadline, 之後就係我地3rd program core team 開會
真係殺到埋身喇, 而家先開始覺得緊張……. 係咪自己之前commitment 唔夠呢?
又有好多嘢要整喇

好忙呀!!! 我地會好俾心機去做o架
做好symposium 做好closing ceremony
ex-co 加core team , 加油!!!!

覺得christy 好可愛, 真係好似肥肥人, 人又靚….. reli nice !!!!

好多死線在我面前, 要死好多次!!!
祝福自己, MEET 死線之前唔好死!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home