Thursday, February 24, 2005

山洞again !!!!

呢個星期,好大壓力, withdraw左4日堂,冇上堂, 冇去啟蒙service , 冇開會, 冇social life
spend 晒d時間去做基金report 同FS 研討會資料搜集
上兩次fs開會時, 因為俾其他人揀先, so , 我要做關於社署嘅資料--------真係好多嘢要睇呀………. 又report , 又立法會文件, 仲有社署嘅指引….仲有search web about guest 資料……………
啱啱終於算係做完左FS Symposium 資料搜集…. 睇完做完之後都仲係覺得自己有好多嘢miss 左, 有d 無助!!! =_=
之前做基金個report 做得好辛苦,太多 最終meet 唔到deadline 交……. 但又要要做埋FS d 嘢先喎
不過係自己攞o黎……. 冇得怨!!!!!


呢幾日係咁lei o係屋企做嘢, 又冇上過堂, 覺得自己真係miss 左好多好多嘢, 真係死梗喇
留o係屋企多左, 聽多左媽咪好多說話, 好難受囉!!
點解佢總係唔明白我, 唔會appreciate 一下我對佢嘅關心, 佢究竟想我點
咁多嘢做, 真係好大壓力, 但偏偏呢個時候, 佢就俾說話我聽……. 真係好想同佢講, 我已經o係我能力範圍內儘量做
開始覺得自己想同佢疏遠………即使我最愛仍然係佢
不過, 今次真係做唔到扮冇嘢

呢幾日心情真係極差
唔係好想見人
好怕人關心我……. 我感謝人地嘅關心
但關心我令到我好唔自在….不如俾我自己攪掂算….唔好理我就係最好嘅方法
呢個時候我真係lei 左o係自己個山洞入面-------- 一個人
即使別人關心, 都係好有選擇性地去接受…..

accumulated 左嘅問題令到我透唔到氣…….
Then 再repeat 左一d 舊問題
我知道要去搵人幫我, but not this moment

發完勞騷
又要繼續做嘢
唔好 lam 低

0 Comments:

Post a Comment

<< Home