Tuesday, March 08, 2005

FSWS festival--- symposium + closing

呢排做好多嘢都係同fs 有關
話咁快就o黎到symposium 同埋closing 喇,呢個星期六就係喇, 大家記住o黎聽多d, 睇多d …
話晒自己都算係program 3 core team , 都會有d 緊張……
不過, 一定唔夠班莊員緊張……
見到班ex-co 左個fs festival, 差唔多個個都好似病左, 仲要個個都好似長期病患咁…. 真係令人心痛……
今日打俾Rachael, 聽到佢把聲死晒, 知道佢一定病得好厲害,仲要打去煩佢, 真係有點兒那個…. 希望佢快d 好番

上完pe , 去左攪一d 好urgent 嘅事, 遲左去poly 開sympo 會
去到大家已經傾緊, 仲要已經傾左我o個part …….. 自己算係第一次攪technique 方面嘅嘢, 希望自己會prepare我好d,當日唔好出醜!!
同佢地開始落實去revise rundown , 睇場, pre-rehearsal , ….等
覺得同呢一team 人合作感覺好好, 大家都好肯throw out 自己idea, 又有人會lead 住我地唔好side-tracked , 唔好浪費太多時間, 真係好!!!!
而家好似有好多嘢都係好改, 真係辛苦ex-co 去make decision 同amendment
雖然下次再見到大家會係11號rehearsal , 我知道大家都會好努力去準備,
我地應該都會有goodshow!!!
加油加油!!!!!

之後仲有final product , core team 仍需努力

再o黎仲有好以幾份未掂過嘅paper, 1個月4 份, 再加policy seminar preparation , 紫藤的………..包包真係好加加加油先得喇!!!!
衷心希望……… 欠缺休息的人快快休息, 身體要緊!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home