Saturday, March 12, 2005

四個太

其實今日到左呢一刻, 應該快快手手攪掂去瞓, 因為明天symposium 同 closing
不過, 有d 感覺好想express , 所以忍唔住去打下日記

今日有四個太

第一太----- 太好了
自從上星期開左policy 第一次會, 琴日同今日連開兩個
經過一段好慘痛嘅brain storming 階段, 今日終於定左我地個argument 同主線, 可以去搵邵生傾下喇
諗番琴日大家brainstorm 個topic brainstorm到個個呆左,要透過講是非去balance 番……. 今日又再開一次會, 大家都好努力去探索…..
終於我地搵到我地個stand 同 論點…… 太太太太好喇!!!!!!!!
同呢一group 同學合作係第一次, 我覺得感覺好好…. 因為大家真係perform 唔同角色,大家都好主動participate, 希望我地個seminar 唔會令大家失望


第二太------- 太錯愕

今日上去搵阿bottle 時遇上rita kowk , 佢冇啦`啦話有嘢同我傾
我開頭以為佢想搵我傾promote 4月1,2 號嘅symposium , 原來佢同我傾placement
佢睇左我placement remarks, 同我傾番我o個個問題, 問我接觸咩人or 事會容易trigger 我個問題, 佢想同我arrange 一下placement …..
當時o黎唔切反應…. 不過都好坦白同佢講左自己問題…. 但我唔認為會好影響我placement , 只要我tune in 到工作個mode, 呢個問題會好少出現……. 我真係有信心我唔會影響到我d client o架!!!!!

第三太------ 太緊張
明天就係fs festival symposium 同埋 closing 大日子
今日去左poly rehearsal , 因為琴晚瞓得好少, 今日精神唔多好
core team briefing之後就要brief helpers , 我o個team 有兩個都冇到, 仲要有一個係等我打俾佢佢先同我講唔到…… then rehearsal 到尾聲打俾我同我講明天佢只可以stay 到2 點, 真係俾佢吹到bear 一聲……
真係好彩有tommy 幫手, 負責左最一part, 如果唔係manpower 唔夠就會好麻煩
rehearsal , 有好多嘢有改動, 好彩helpers 們真係好好配合到….
坦白講覺得自己好亂…… 個腦不停不停咁諗有d 咩改, 個程序d details 位
自己又好似唔係好load 得到……. 可能係自己攰, 亦都可能自己太緊張……..
明天真係要好好clam down 自己, 如果唔係就真係會出錯同出醜

第四太-------- 太痛
呢幾日真係好痛
自從星期日打完系際冇拉筋, 第二日上fitness ……雙腿就一直好痛好痛
痛到今日原本好番d, 點知又上fitness ,又做aerobic training, 主要都係雙腳..
又痛過!!!!! >< 今次仲要係條筋一直扯住痛…….. 由pat pat 到小腿…..
行樓梯簡直就成為一大折磨

0 Comments:

Post a Comment

<< Home