Sunday, March 13, 2005

satisfied@ fsws festival

社工學聯節跨專業研討會及閉幕典禮今日順利完成, 好嘢!!!!
同學反應唔算係好熱烈, 而symposium 又出左d unexpected 嘅情況…
但overall 都ok , 因為太攰, 研討會時冇乜集中聽佢地講嘢, 只係好留心兩個commentator 講嘅嘢………
覺得大家都好合作
家燕媽媽真係好笑, 篤爆阿威d 嘢之餘仲勁玩主持人, 攪晒gag …….
整個closing 就好輕鬆咁過左…..
開小e, 知道ex-co 好失望, 因為好少人o黎
但我覺得係社工同仔對個社會發生嘅事漠不關心……..
只會讀書, 冇諗過我地social work 讀嘅嘢知識係來自社會, 係需要走出社會去知, 去睇, 去體驗……… 唔係單單讀死書就可以, 如果以為狂讀書就以為自己讀Social work , 咁叫讀死書, 俾你gpa 攞到4 我都唔覺得值得欣賞
我覺得我地有好多在大學讀書嘅中學生!!!!! 簡宜浪費資源!!!!
我覺得fs 24 係做緊一d advocacy 嘅工作, 係advocate 緊社工同學去關心多d 社會, 多d 關心社工事 (人地話社工要advocate 人地, 但偏偏連去關心社會呢d 咁基本嘅嘢 社工學生仲需要being advocated, 都幾ironic )
advocacy 真係唔易做…. 需要好長時間去睇到個change, fs 24 真係已經做左好多, 做得好好, 佢地嘅努力一定有人睇到, 一定有人appreciate,
有時有d 嘢係需要靠唔同generation嘅人去一齊完成,
希望佢地唔好太灰心, 因為我相信下莊會受佢地感染/ 感動, 去延續一d unfinished business

開完e 同Rachael 一齊執嘢, 推檯, 執嘢去soc 房
好鍾意同Rachael 一齊做嘢, 覺得佢係一個好可愛好努力嘅女仔, 個人好真…又鍾意appreciate 人
我只係同佢一個ex-co影左相咋…..(因為得佢邀請我影相)
同Rachael 一齊推嘢上去soc 房時同佢傾計
佢同我講……. Fs camp 之前佢都記得我, 因為上次反削綜援集會
佢話得覺得好有社工格?????? 當時好surprised , 好想問佢咩係社工格????
不過好開心, 因為有人欣賞, 多謝Rachael !!! J
完左之後同佢bibi , cement, 寶妮同埋威威去左食飯, 呢個組合係第一次
覺得佢地FS 莊員好可愛, 尤其是係BIBI 同CEMENT , 同佢食飯好歡樂
不過, 應該都冇機會lu……
仲好記得bi bi 同我講左一個祕密……… 其實尷尬嘅應該係我, 但係點知變左係佢…… 真係好攪笑,
番到屋企, 好多人icq我問出field d 嘢…..好似個個都唔係好滿意, 睇到sonie 為左個placement 喊
其實自己都係好upset, 不過, 唔知幾時開始, 唔開心已經唔識喊…..只係覺得個心好緊好緊, 個人好實!!!
上次social policy exam 要靠一套戲去喊, 同比比之間的就要靠酒精, 今次靠咩嘢????

要實踐逆來順受

0 Comments:

Post a Comment

<< Home