Wednesday, December 28, 2005

零五聖誕

今年christmas, 好大膽地o係一個難得可以駁殺嘅假期,拋低功課,拋低hon pro、拋低病中嘅嫲嫲、拋低自己好耐冇見嘅朋友
一切可以令我好多情緒嘅事
在比比嘅安排之下,同去左macau 過聖誕
冇咩特別好玩嘅嘢,只係食、影相、食、影相同埋食& 影相
仲同上年o黎bu 讀書嘅澳門朋友聚一聚
幾日假期將我之前努力嘅成績就糟塌左
放假前輕左幾磅
而家一定回昇之餘又double 上,真係唔敢再上磅
幾日嘅假期好開心,雖然同紫藤已經去過兩次澳門做嘢,今次係第一次以渡假目的過去,上兩次都係去train 義工搵姐仔
今次可以用部相機,用唔同角度去遊歷欣賞澳門呢個城市
真係越來越鍾意影相
遲d 先post d 相上o黎diary

真過得好快,好快又要番到工作功課堆當中
一諗起29號嘅mid-e,心裡面又有沉左一沉
我心裡都有數,阿sa 俾d comment 我,機構會點comment 我
要面對自己做得唔好嘅事,要面對自己嘅無能力
面對自己嘅低動力
所有自己唔好嘅,好難承受,更何況去接受接納
突然又諗起呢首歌
可以做嘅係來一個自我安慰



給自己的情書 王菲

請 不要灰心 你也會有人妒忌 你 仰望到太高 貶低的只有自己
別 蕩失太早 旅遊有太多勝地 你 記住你髮膚 會與你慶祝鑽禧

# 啦啦啦 慰藉自己 開心的東西要專心記起
啦啦啦 愛謢自己 是地上拾到的真理
# * 寫 這高貴情書 用自言自語 作我的天書  自己都不愛 怎麼相愛 怎麼可給愛人好處 這 千斤重情書 在夜欄盡處 如門前大樹  沒有他倚靠 歸家也不必撇雨

* 請 不要哀傷 我會當你是偶像 你 要別人憐愛 先安裝一個藥箱
做 甚麼也好 別為著得到讚賞 你 要強壯到底 再去替對方設想

Repeat # *
拋得開手裡玩具 先懂得好好進睡
深谷都攀過後從泥濘尋到這不甘心相信的金句
寫 這高貴情書 用自言自語 作我的天書
自己都不愛 怎麼相愛 怎麼可給愛人好處
這 千斤重情書 在夜欄盡處 如門前大樹 他不可倚靠 歸家也不必撇雨
我要給我寫 這高貴情書 用自言自語 作我的天書
自己都不愛 怎麼相愛 怎麼可給愛人好處
憑著我這 千斤重情書 在夜欄盡處 如門前大樹
沒有他倚靠 歸家也不必撇雨

1 Comments:

At 12:46 AM, Anonymous Anonymous said...

恭喜你被點名
我被貼了,所以貼你....汗...

 

Post a Comment

<< Home