Tuesday, December 20, 2005

回覆比比留言

大哥比、大比哥
其實我冇唔開心、都冇怪你
我知道你係緊張我先會咁
其實我明白嘅
有時就係咁難取捨
不過有心理準備,第日出左o黎做嘢,可能唔可以照顧到你感受,你到時唔好嬲

多謝你的著緊
你開緊工唔方便打私人電話,都特登打俾我,就知道你好緊張
所以,我唔想你又因為擔心我而影響工作

仲有,媽咪對我嘅警告都serious
最後唔去,係有d後悔
即使我去左,我都係會有後悔o架啦,coz 令你同媽擔心我嘛
所以,世界好多時都係順得哥情失嫂意


仲有

過去兩個拚命星期
多得你照顧我同撐住我
thx !!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home