Sunday, December 18, 2005

溫family頭痛記

日期:2005年12月18日(星期日)
時間:5:10p.m
地點:比比的家




今朝11:30開始溫family
溫得好慢,其實d 嘢唔係咁難溫,知道左個concept apply 就得
但唔知點解,越溫越慢,越溫越頭痛
個人仲越溫越熱,可能今日冇乜點食過嘢
頭痛令到個腦完全function 唔到,load 唔到嘢,有就爆嘅感覺
決定唔做住,hea 一陣、打一陣日記再上路


星期四上左紫藤做翻譯,因為o個日幾個國家嘅姐仔團體聚埋一齊交流
紫藤個新地方好正,又大,裝飾都幾有味道
最like 個bar 牆唔同size 、唔同款式,唔同pattern 嘅bar 連埋一齊造成一幅牆,真係幾型(以前德國有個BERLIN WALL 柏林圍牆,而家紫藤 BLOG LOCK WALL hahaha >0<)……..

第日我屋企都可以抄下,用condom 做浴簾,夠安全,hoho^^
如果紫藤真係攪得成個café ,歡迎各界好友上去坐下

上到去,阿嚴又問我幾時畢業,幾時番得工
YR 2 暑假時Elaine 同我講紫藤諗住請我,叫我畢業時試工,當時真係好開心
冇諗過佢地會想我試下做
縱然有好多原因佢地想試用我,未必係我能力,但都好開心
自Form 7 時認識紫藤呢個機構,對姐仔改觀,已經好想參與佢地……
直到yr 1 有機會做到義工,仲參與唔少行動,有唔少機會去expose 自己眼光
直到而家有機會入職,
好似一步一步實現自己理想咁,一切都係估唔到,真係覺得好開心
但到而家反而覺得好大壓力,覺得自己冇能力,係真係冇能力
普通嘅cd 工作都做得咁差,我真係唔知點o係紫藤對staff有一定要求嘅機構工作


琴日比比o係醫管局總部做世貿做IT supporting team (唔係個個新人都有機會做o架,比真係勁勁)
都唔知係好彩定唔好彩,o係佢臨收工嘅幾個鐘,開始發生衝突,佢嘅工作開始忙,case 開始多,佢嘅角色就唔多唔少重要左
琴日因為考試而冇機會參與紫藤反警察暴力遊行,夜晚打俾佢地又冇人聽
睇番佢地forward 俾我嘅行動相,好似都ok

今日個世貿大遊行,好想好想去
但o係比比o係琴日開始已經叫我唔好去,最初我都係唔係好想
但佢一次又一次叫我唔好去,加上阿媽又打俾我,叫我唔好去
我終於屈服o係佢地嘅壓力下
而家諗番,真係有d 後悔,
o係別人嘅expectation同自己嘅desire 之間,有時真係好難決擇
唔知係人大左,唔會好似以前咁自己決定左嘅事一定會做,唔理人地講乜
定係
係一個人退步左,冇自己嘅立場,容易被人影響

為左個腸胃同埋的起心肝驅趕身上脂肪
琴日開始調較自己飲食…….琴日o個lunch 係灼西芹,不過失敗左,飲左一包家樂氏preserved 嘅湯…..超重味精ar
以後要食得清淡D,仲要以纖維為主
其實好唔鐘意食蕃薯同紅米,不過為左個腸胃真係冇計
決定下個sem 唔住hall
希望搬左番屋企後d 問題會慢慢得到解決--- totally resolved

2 Comments:

At 7:50 PM, Anonymous Anonymous said...

包包~~
我諗你係全班第一個搵到工既人 ^o^
無論能力係點,
我覺得好多野係邊學邊做,
最重要係有心同肯學 ^^

支持你的決定~
俾心機呀!!!!!

 
At 12:54 AM, Blogger VictorLeung2016 said...

包包, 我不枇你去是因為有情報話有人買了汽油,可能跟示威有關,故才叫你不要去,當時我已跟說了. 加上其他可靠消息指出當日在灣仔的話會有危險,所以才叫你不好去...請諒解

 

Post a Comment

<< Home