Monday, December 12, 2005

比比的tag 及我自動俾比比tag

比比冇TAG 我
不過,我都想REPLY 一下
紅色是我的
Monday, December 12, 2005
Tag from Bread
1. 這問卷是誰傳給你的??
Bread
自己要做
2.跟他/她是在怎樣的情況下認識的?在樓下自修室中認識.
同朋友RAYMOND在自修室一齊練英文ORAL時認識的

3.認識多久了?
3 年幾了
3年幾

4. 她/他有什麼別於一般人的特點??
她是個很cool的人,不容易跟人混熟
5.在你心中他是怎樣的人﹖
她是個很cool的人,不容易跟人混熟,是缺點.熟左之後會好熱情,對朋友好好,是優點.有情義,對朋友有要求.固易受傷害
4+5
比比優點:
隨和而又懂得交際
表面好柔弱,好似好易俾人恰
其實份人好ASSERTIVE,,唔會輕易得罪人,亦唔會俾人蝦
對人好,願意犧牲自己,努力上進,做事well-planned,細心整潔對我好到連自己最鐘意嘅嘢都會俾左我先,極度容忍我難頂嘅脾氣、接納我好多缺點,教曉我待人處事
願意扮低趣怪融入我d朋友(因為我d朋友係…….)
比比缺點:
太過著緊整潔,有時好似有潔癖咁
性格固執
揀飲擇食,唔食生果唔食菜,攪到自己好易病
6. 傳給您:
隨緣啦 ...
唔tag了

2 Comments:

At 10:53 PM, Blogger simpson said...

你都好似tag左好多人啦wor, lee個方法都幾好,可以睇到人對其他人o既睇法。好得意。

 
At 8:35 AM, Anonymous Anonymous said...

哈~我而家放緊sem break~ 黎緊呢2日一定會完成架~你等住体呀!!!哈哈~

 

Post a Comment

<< Home