Tuesday, November 29, 2005

Re-energized Bread Bread

今日親戚探訪
攞左我條命咁攰
唔知點形容,係攰到四肢唔屬於自己,明明琴晚兩點唔夠就去左瞓
但今日上MD 就第一次恰眼瞓,仲俾啟芳老師見到
我都唔想o架,不過真係控制唔到自己
上完堂,死頂住,執齊notebook 同書,離開充滿誘惑嘅房間,去左拉爸做嘢 (原本平日係冇事,不過今日喪攰,我知道留o係房一定會出事)
平平安安,o係拉爸留左3句鐘,其實o係拉爸做嘢嘅感覺幾好
有d好似以前yr 2 o個陣咁
之後因為要去樂富睇醫生而離開
睇醫生,又問我:你係咪成日都好緊張??????
醫生好好人,計平左20蚊
沖完涼,真係攰到飛撲落床度,雖然手執<<社區工作技巧>>
但雙眼唔洗5分鐘就自動合上
到左比比打o黎我先醒
瞓左大概半個鐘



瞓醒左,好似energy都番o黎
飲左罐咖啡
就醒晒,開始有番motivation 同ambition去衝

呢一刻好有火,要完成兩大目標
首先係placement 啦,快快做晒d 功課佢
繼而係比較personal 嘅,攪好個身體,仲有………
呢個目標定左好耐,但好耐都未達到


阿包就係咁
沉得快
但起得快而且好突然
我要keep 住呢把火
努力追
諗起哥哥嘅「追」
好好聽,但歌詞唔係好啱,我係追功課,或者係我嘅前途,冇歌中o個種浪漫感覺
不過,就當懷念一下哥哥

這一生 也在進取
這分鐘 卻掛念誰
我會說 是唯獨你 不可失去
好風光 似幻似虛
誰明人生樂趣
我會說 為情為愛 仍然是對

誰比你重要 成功了敗了也完全無重要
誰比你重要 狂風與暴雨都因你燃燒

一追再追 只想追趕生命裡一分一秒
原來多麼可笑 你是真正目標
一追再追 追蹤一些生活最基本需要
原來早不缺少 wo..ha..
有了你 即使平凡卻最重要

好光陰 縱沒太多 一分鐘又如何
會與你 共同渡過 都不枉過
瘋戀多 錯誤更多 如能重新做過
我會說 願能為你 提前做錯

一追再追 只想追趕生命裡一分一秒
原來多麼可笑 你是真正目
標一追再追 追蹤一些生活最基本需要
原來早不缺少 WO..HA..
只得你 會叫我彷彿人群裡最重要
有了你 即使沈睡了 也在笑



好想去唱kkkkkk

0 Comments:

Post a Comment

<< Home