Sunday, November 27, 2005

雜亂

上CD 堂真係學好多嘢
今日上堂rita 又俾我地睇帶
好shocked 呀,因為原來social worker 中有d嘅人….香港cd 就係俾佢地攪到今時今日咁
大家要記住 --- 基層發展中心呢個名(前 荃灣合一)
真係要記住
最shocked 嘅係,入面有d重要人物,原來我係認識o架
原先對佢嘅印象都唔錯………..而家就
上兩個月先搵videopower幫手
不過d人就唔同晒,希望佢地而家作風會有唔同
落左堂企o係度同rita 傾計
足足傾左兩個鐘頭……..係兩個鐘頭
不過,知道左好多嘢
真係只係能夠用 “歷久彌堅” o黎形容Rita
真係覺得佢係一個好好嘅老師
不過 ,佢去意已決
感謝阿邦令我地有機會俾rita 教



琴晚o係比面前爆左emotion
都好嘢都好似不由自主咁講講講
好似mental ill 左咁


有d 迷失
因為一向自己都好知道想點,有咩emotion 影響緊自己,因咩事令自己有emotion

但係開field 以o黎
好似冇左一d 方向感


面對自己問題
一直想利用自己嘅能力去處理
但一次又一次都唔成功
有時真係會問自己,究竟自己係咪真係咁冇用
有好多嘢,其實我係可以控制、可以掌握
點解最後自己都唔得
體藝時代嘅包包,究竟你去左邊???
你以前好有自信,好肯捱,好堅持你自己認為自己要做嘅事
以前嘅你,決定左要做到嘅嘢,你一定要做到,而且仲要做到最好

今日嘅你,點解咁冇自信,咁容易屈服於現實???
你嘅決心、你對事情嘅執著o係邊度?????
以前嘅你點解會消失左????


找回消失了的我

0 Comments:

Post a Comment

<< Home