Monday, November 21, 2005

十一月之記

冇上chinese society,都唔知係第幾次走堂
呢兩日都唔知自己做乜,整日都好攰
呢兩晚都係諗住瞓一兩個鐘起身做嘢
但係兩晚都攰到瞓天光
真係浪費左好多好多時間
可能真係就o黎親戚探訪啦……………………

琴日帶幾個姊妹去文化中心睇一人一劇場
個人o黎講,因為n 年前o係社區中心做義工時玩過,今次再去冇咩特別感覺
好開心有個姊妹好勇敢去分享自己嘅故事
平時嘅佢真係冇乜信心,琴日嘅佢
佢比我想像中踏出左好大嘅一步
連嘉賓長毛都印象深刻


話說琴日o係文化中心等姊妹時
見到好多對人結婚…………..新人入面有d 好後生有d 都上左年紀
睇住佢地入完去註冊之後o係出面影相,真係好幸福
眼見咁多對幸福的新人,連平時唔係好諗結婚,冇咩衝動著婚紗嘅我都想試下呢種幸福嘅滋味
不過,當我離開左文化中心,我心態又回復番以前
可見環境影響一個人諗法都幾緊要
暫時,都係攪掂自己先啦
事業係真係最重要,仲有好多嘢自己都唔識,如果而家一個小小嘅實習都未攪好第日o係紫藤做嘢就會好pk

自從o係廣州番o黎之後,好似日日都有見比
好似有d 太close 了
係時候要分開一下
比,
雖然你俾我嘅,對於我o黎講,都係幾d 奢侈,因為我真係從未擁有咁好嘅嘢
雖然有d 覺得奢侈,但我知道係你一番心意
多謝你賜給我一個溫暖嘅冬天


placement 嘅,仲要好好好好好努力先得,因為仍然處於不濟狀態
部ipod suffle又壞左,係我精神食糧o黎o架嘛
真係好唔開心,好似冇左身體嘅一部份咁快d 救番佢就好喇,我係唔可以唔聽歌o架!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home