Thursday, November 10, 2005

做case 之有感而發

覺得自己真係好勁
一個星期之內接左兩隻case
第一個,要在hopeless 中搵hope
希望我真係可以perform 到一個mobilizing resource 角色
同client 開展一個journey ,感覺就真係好似一個journey 咁,唔同的路都要試
唔得再要搵其他出路….
今日CLIENT 同我講好感激我
但自覺當之有愧
因為實際上我俾唔到佢需要\o既俾佢
我o既角色只係同佢行佢要行o既第一段路
我諗俾到佢o既係一個support
要接觸政府唔同部門….liaise, bargaining ,
有時唔想個client 好依賴worker , 但係好多時候只要有worker呢個身份去幫client出聲, 佢地會較容易得到佢地應得的


第二個case, 比較簡單
下星期去home visit

今日supervision
檢討番簡介會o既o野
真係有好多不足
仍然用左一般開小組o既模式
忽略左做充權工作o既小組係唔可以咁task oriented
最基本姊妹o既need 都要assess & address
要更加懂得運用group dynamic , 好多o野係要address, 仲要識得推上去
一到呢d位, 真係覺得自己好冇用
個group content 又要改喇……快d 俾d 腦力我,可以諗好個開個咩組同點樣去運用個組去做advocacy
真係有d frustrated …..
在supervision 時曾經想喊
不過最後都冇
因為同自己講….. 我要做一個woman of strength
A strong woman has faith that she is strong enough for the journey, butA woman of strength has faith that it is in the journey that she will become strong

包包加油

0 Comments:

Post a Comment

<< Home