Tuesday, November 22, 2005

突然低落

今日好唔開心

好似自己同世界係分隔左咁

身邊發生嘅事,街上嘅人好似唔係同我存活o係同一個空間咁

好空虛嘅感覺

唔係好想見人

聽歌又覺得好煩

但好怕自己一個人時感覺到孤獨,好怕身邊環境會靜晒

一個人行,好似好軀殼式行動

個腦唔work ,

心靈唔知去左邊????


發生左咩事

點解我會咁????

過去一星期我都好努力好積極

點解今日無啦啦會咁

我唔要行屍走肉

1 Comments:

At 12:22 AM, Anonymous Anonymous said...

唔開心就搵0的野比自己做,我就整野食,同朋友傾0下都係一個方法黎。
人有惰緒嘛。

 

Post a Comment

<< Home