Friday, December 09, 2005

忙記

因為太忙,好耐都冇打日記
不過打日記又會有咩講
每日都係做placement功課,做paper
真係前所未有咁辛苦
不過唔咁辛苦又唔知道自己有幾多potentials
希望自己做Placement d 功課可以好似做paper 咁快就好喇(但又唔想好似paper 咁low quality 喎,真矛盾)
好多嘢都想記低-à 同仁愛堂上上下下同事bbq,124 `反政改遊行…
不過實在要溫書冇時間記晒咁多

打呢篇日記
只係想同幾個人講thank you
(1) 比比—多謝你俾個收容所同埋無限量support俾我,等我可以好集中做paper
(2) 比媽--- 多謝佢同我傾計又煮好多嘢俾我食 (不過越來越肥就唔係咁多謝>.<)
(3) Gloria – 多謝你o係我覺得孤獨時同我分享左我嘅唔開心,多謝你教識我一d 自處的方法,亦好多謝呢位人肉DSMIV 幫我惡補MD

0 Comments:

Post a Comment

<< Home