Sunday, December 11, 2005

考試……..


天昏地暗嘅一星期終於過去
一個星期內死左3份paper加2個考試
o係冇planning 嘅情況下完成左3份paper
開心嘅係冇一份要遲交,睇到自己嘅效率
不過,亦同時為自己冇quality 嘅paper 而憂心………
不過都係o係o個句…………算啦

考試MD ,又係死左………唔知點解我硬係讀唔好啟芳老師嘅科
考CD…………前一晚番左屋企,成12點先開始溫,溫到3 點就去瞓
考CD 早上仲要去同媽咪、比媽、比比去左飲茶
飲茶時,媽咪唔知做乜亂講嘢………..攪到好似襯家傾婚事咁=_=!!!!!
又未畢業又未做嘢…………………講結婚真係有點兒那個
比比同我都好尷尬…….今日唔知聽日事………何況一年半載之後可能我地都轉變左…….

席間,媽咪又同比媽講我以前嘅嘢
令我諗番起以前好多唔開心事
佢話係佢做錯,叫我唔好怨恨佢,仲同我講對唔住
真係冇諗過佢會講呢D說話
o個一刻都忍唔住喊,媽咪又喊、連比媽講講下都喊
攪到好似好奇怪咁


其實以前的確會有嬲媽咪,不過人大左,就開始覺得佢o係陣都係面對個環境令到佢咁,我對佢已經唔會有憎恨,,而且都唔再記住過去嘅事
到佢而家講番,又明白多左佢嘅原因,就係好似bowen theory 入面上一代嘅unfinished business 想下一代去完成咁
媽咪知道童年對一個人嘅影響,其實好開心
不過,誰是誰非其實係冇意義,因為係環境促成一個人嘅行為想法
我反而唔想見到佢咁內疚,見到佢內疚其實我仲唔開心
我知道自己性格係造成自己好多問題嘅重要原因
但性格要改真係唔係一朝一夕可以
況且,呢一個moment ,覺得自己處於一低潮期
對好多事都好冇動機好冇動力,包括呢一次placement,何況要處理成十幾年嘅性格問題呢
placement 方面,mid –e 就到,我知道自己個成績都唔會好
有時`好想解構自己,睇下自己發生咩事
呢個狀態究竟要維持到幾時????/真正嘅包包幾時番o黎
我唔想令身邊嘅人失望,我更加唔想令自己失望




O係茶樓先開始睇PAULO FRIRRE ……….唔係溫得得好好
4條入面竟然楝左答唔係好熟嘅PAULO FRIRRE同埋HUMAN RIGHT
又係一pat 嘢咁


yr 3 ----- 真係充滿frustration

1 Comments:

At 1:25 PM, Anonymous Anonymous said...

WA..........
真係當正你地一定會結婚咁wor~~~

我都好覺得...Yr 3是充滿frustration 的一年........
成年入面都係不停的 "好差 & 算啦"
不過可能可以交得到D 野已經好好gar la...

俾心機支持埋落去 !

 

Post a Comment

<< Home