Saturday, January 21, 2006

跟自己抗爭

今日番中心開組
小組內好開心
但小組之後,因為一個姊妹,就好唔開心,仲有D嬲個姊妹
佢叫我唔好介意,但其實我好介意
介意原因…….

總之好唔開心


發覺到,自己原來acceptance 好低
或者, 一直都虛偽,甚至對自己
仲未可以擺脫到自己性格上缺點
我…. Personal growth 在那裡????
social worker , 係咪唔係適合我??




一向都忠於自己感覺,亦承認佢存在
同專業扯上關係時,我承認自己有呢d defects
但我就係我
如果改變左,o個個係另外一個人
但社工唔係用真心做社工,做o黎做咩,遺禍人間



性格與專業、 real self 與social self 之抗爭

1 Comments:

At 7:02 PM, Anonymous Anonymous said...

個member 同你講左D咩呀??

你覺得完全係你的acceptance 出了問題?
還是佢本身都有一D問題?

包你係一個好reflective 的人,
但好似一開始就將問題歸晒自己身上咁~

 

Post a Comment

<< Home