Thursday, December 02, 2004

12月2 日~~~~告別你!!!

今日個口更腫!!!! ><
終於要去睇牙醫
因為睇私家牙醫實在太貴, 所以都係要去輪街症
比比一早就幫我去左排隊, 係七點未夠就去左攞左籌……
唔知講乜去感激我老公, 琴晚成三點先瞓, 今朝一早天未光就去左九龍城李基
真你好多人, 以老人家為最多
一去到比同我講佢排39 , 而一日嘅籌只有42
內心嘅感覺好複雜, 內疚、感動、開心、自責 …..
好似自己為自己製造左d問題出o黎, 但要佢為我去揹負…
從來,自己係問題製造者, 但絕對唔係第一個承受者
對佢, 真係好唔公平

幾多次, 都同自己講下次唔會, 同人保證會好好愛惜自己,
但到頭來, 好似不斷食言再食言---------------呢一刻覺得自己絕對係一個自私嘅人!!!!!
我真係唔值得去被愛!!!!!

睇左醫生, 係牙肉發炎
醫宜開左D止痛藥同抗生素俾我, 仲同我講如果食左呢個星期藥之後仲痛仲腫的話就要去睇急症.....
排左半日隊睇左半分鐘度…………
為左個口腔同牙齒, 以後要告別甜嘢酸嘢
要戒一切甜嘢同酸嘢, 包括我最愛嘅華田同檸茶
覺得自己都幾可憐

折騰左半日, 仲未開始做paper , 真係唔知點算
d theory 真係要睇書, 我唔想hea 左就算, 但係時間又未必容許我做到我想做嘅嘢-------------------------------有d想放棄!!!!!!

Conflict with 自己身體, 真係幾荒謬
明明屬於一個主體但卻想分裂, 是個笑話

2 Comments:

At 2:30 AM, Blogger FRAIS FEMMES BAU said...

之前原來我未轉setting, block左大家留言tim

而家個個都可以留o架喇

but~~~~~~

唔靚仔唔靚女就最好唔好留....^0^
哈哈, 講笑咋, 如果唔係咪只有我自己可以留言...ho ho ho ho

 
At 8:34 PM, Anonymous Anonymous said...

之前留言留唔到..宜家唔記得想講咩..下次再留過啦~

 

Post a Comment

<< Home