Monday, March 21, 2005

百感(二)

關於policy seminar
星期五hyper mint 佢地present , 佢地present 時個心有少少唔知點咁
因為本身自己都屬於hyper mints, 的, 不過, 今個sem 自己就選擇左試下新嘅組合而離開hyper mints 大家庭…… 功課上已經冇乜同佢地聯繫到, 但平時嘅學校生活都好似有同一命運…………..
卓如叫我放開自己, 可能真係我唔放開啦, 不過, 會唔會係大家經歷嘅嘢唔同左, 要再加入大家, 好似要多一d 嘢去配合
不過, 始終hyper mints 每一個都好好, 一時嘅分別唔會影響得好大, 我相信
睇得出佢地好用心去突破一貫presentation 嘅風格……….
努力去做一個有interaction 嘅seminar , 進步空間當然有.不過已經係一個好好嘅開始

自己o個組seminar , 大家都keep 住個個week 至少開一次會
去左見邵生………. 俾佢帶到去太空…….. 我自問我大概知道佢想點, 但一定唔係掌握得好好…….始終意識形態嘅嘢, 深起上o黎係可以好深….

同埋, 我都唔想個seminar 跟佢o個idea 去走, 即使真係跟佢, 都未必會有好效果
結果成group 人決定用番自己d 嘢
又開會傾……. o係咁大嘅topic 下,其實真係環環相扣, 可以講好多好多嘢, 呢樣真係諗到個人死左好多腦細胞
今日開完會又有d新結果, 我地好似可以再precise 一d 去發現到一d insights, 再詳細傾傾個system , 好似就有d 嘢喇
Derek 提議o個個format 我幾buy,因為我一直都想o係咁….. 不過真係好需要大家好well –prepared, 希望會出現火花……. 我相信我地係做得到!!!


關於自己
呢排寫姐姐篇article , 諗到頭到爆, 文筆一向都唔好, 而家仲要冇靈感…. 寫得好辛苦, 好對唔住紫藤, 咁耐都未交到…. 要快d ko 佢
功課
time management 好差, stress management 都好差
到而家都仲未開始做paper, 雖然大概諗過左下outline , 又睇下過書…
不過, 自知道自己消化書本時間係需要比人地長一d, 又要睇多d先會有信心落筆, 到而家仲未好好開始, 睇o黎今個sem d paper 都係…..turn out 成績唔好唔係最重要, 最重要係好似浪費左self learning 機會
POLICY 份individual paper, 仲未有任何頭緒, 除左做婦女, 名=可以做d 咩topic 呢?? 真係令人廢思….. 希望個腦筋快d進入狀態啦,……時間無多


每日都有好多嘢諗, 每日都充斥唔同嘅思緒…..
一個人嘅時間就會係最混亂嘅時間
突然想做番個小朋友
直接去表達自己情感, 唔洗諗太多外在嘅嘢
想將世事睇得簡單d, 心情都唔會咁複雜

1 Comments:

At 2:38 AM, Anonymous Anonymous said...

包包~~
大家經歷既會有幾大唔同吖~咱們是一伙的~!
要配合既...
彼此打個電話:喂~一齊食飯吖~etc...
就ok la~

多謝你既appreciation啦~
邵生既太空漫遊套餐...真係幾係嘢架~
我哋都俾佢搞到個樣變晒滿清人咁...
呆呆滯滯、木無表情...

你哋present要加油呀~

 

Post a Comment

<< Home