Tuesday, May 10, 2005

考試了

又考試….. yr 2 嘅生活又就快完結
因為開始左field work, 今次考試明顯比以前唔在乎
明天考嘅case, 我今日傍晚先開始溫, 日頭嘅時間番左社署,準備promotion d 嘢, 硬係有d阻滯, 明天又要番多去一次
番到屋企又係做同placement 有關嘅嘢, 做完之後竟然瞓著左
之後衝左番bu 同cherie 一齊溫書… cement 同mandy 都係度…
同cherie 講左好多唔開心嘅嘢, 真係好氣頂呀……激死我, 又唔可以隨便講, 屈住屈住咁……真係嬲爆喇

呢幾日覺得突然自己positive左……
因為身邊好多人都好關心自己 even 我係一個唔識關心身邊人嘅人, 同學朋友仔都好主動關心我, 令到我好感動

,經常收到嘅果林, 大car 的icq支持, 仲有Cherie 每日關心一線
前兩日卓如加sonie icq message, 今日收到大山, jenny 電話
遠在LA 嘅livia 留言, wasabi message 加電話
今日晚上仲同catherine 傾左好一陣電話, 又同佢講左好多氣頂嘢……..佢教左我點處理…….. 其實真係有難度, 因為我始終都係好火, calm down 係一種高深學問
anyway, 真係開心, 多謝你地支持我
我知道我係落後左, 不過我會努力catch up 番……
我秘密計劃嘅第一日完全係一個失敗, 勁唔開心
不過, 我明天會好好follow 實行
向目標推進!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home