Friday, May 06, 2005

實習之樂

呢個星期係第四個星期實習
琴日番去因有個`同事走, 所以同佢去左食farewell 飯, 番九龍塘食
下晝supervision , 好快又過左一日, 出社署就係咁,office 生活, 定時收工, 有時真係唔係好知自己做緊乜

今日出field , 日頭o係centre 睇左成日資料, for o report, for group
雖然都唔係好心散, 但真係坐到好攰, 睇到好攰
夜晚sit 左個籃球組, 仲客串打左場3 on 3…..d 助教仲幾有型tim 啊, 呵呵呵>. <

佢地仲問我以前係咪學過打波tim 啊,..... 大家估我點答 ^0^

之後又同上次game day 班仔打波
出左一身臭汗, 好攰, 但又好refreshed 咁, 真係要做下運動舒展一下身心先得 下星期唔知仲有冇機會打波呢
班仔星期六會做service , 好想join 佢地
不過又要o report, 又要考試, 都係冇得去


今日另一樣好開心嘅事就係收到紫藤電話
elaine問我做咩好似失蹤左咁, 我就好唔好意思咁同佢講左我情況
好開心, 遲d 可以再落區…… 我會再有番動力….. 紫藤真係我嘅電插座, 令我充滿能量
好期待

雖然office 嘅工作style 真係唔係好啱我,而開組嘅壓力又係令我處於瘋癲狀態, 但呢個placement 都有令我好開心嘅地方,, 同d 仔一齊打波, 同佢地笑下, 真係好開心, 雖然我知道d 仔未必咁快就完全同我friend , 但同佢地一齊嘅時間自己真係好relax ……….. 開始感受到出呢個field 一d 令人欣慰嘅地方…..
我希望自己會多加努力, 到左第日自己由零做起時都可以做得好, 令d 仔開心地學習就好
EQ------------ 我會努力克服
cherie : emotion 出左就好, 過完orientation 真係接case 時你一定會做得好好, 我咁難攪都俾你攪得掂, 你一定得o架………你俾d 信心自己, 你一定會做得好, 你要加努力, 我會支持你, 肉體心靈上都支持你……. >3<,



0 Comments:

Post a Comment

<< Home