Wednesday, April 27, 2005

性的小組

呢兩日個人都好攰好攰
今日終於知道左原因…….救命呀, 而家要搏殺o架!!!

今日番field, 又有新進展, probation office , parent group reject左, 又係嘅, 始終係placement student , 唔係咁易放心去攪parent….. 知道左之後有`少少灰

係咪一人一個半youth 組都好, 我真係好想做仔嘅sex education
有時諗自己好冇stand , worker 叫我唔好做就唔做..
我知道我係女仔始終唔係唔係好方便, 但等唔等於完全唔洗做呢
冇錯我係個女仔, 但我唔係普通女仔, 普通女worker可能會有困難
但我係包姐喎,冇嘢會難到我, 尤其是係SEX 嘅嘢, SEX 係我最喜歡嘅課題
我唔可以人地話唔得就唔得………. 我都未做就話我唔得, 有冇攪錯!!!!!!
唔得 !!!! 我要bargain ,

我希望ic 會俾我試, 以sex 入手, 做gender education 同responsibility cultivation
一提起有sex 嘅嘢, 又燒起一道火tim, 嘻嘻!!!!! (p.s: not 慾火, 唔好諗埋一邊 ^0^)

5月1 日姐姐大遊行, 2:45 維園, 有興趣記住o黎呀, 為姐姐仔的工作尊嚴而行
實在太好, 可以見到佢地….. miss them so much!!
我仍然係紫藤一仔份子呀!!!!


我要學識收歛...... 再係咁落去就唔掂!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home