Thursday, April 21, 2005

2 nd week placement

第二個week placement
琴日去左九龍城probation office 做orientation
officer-in-charge教左我地好多嘢, 覺得佢好勁…不過真係唔係好認同佢對client 嘅睇法..
下晝就做paper work

今日一早就同成班同學去左竹園遊協做orientation , 可以o係field day見到同學好開心, 聽左好多關於I team 嘅嘢, 有d悶, 再去睇佢地個csss, 冇乜嘢睇, 但feel 到佢地d 同事做得好開心
下晝番去做supervision , 同emily 講左一d 自己唔係咁開心嘅嘢, 我都知道有d嘢要我自己去處理….亦好多謝emily support 我想法, 鼓勵我去試
終於有嘢做喇……同tommy 一齊part先
open recruitment …. 而家開始要好好加油……
希望會有更多好消息

夜晚sit 組…….俾d 仔串左兩次…….但唔係好識反應,……
shall we talk 時, 同佢地一齊睇學警雄心, 我完全唔知道有套咁嘅劇…..又俾佢地串
原來自己真係咁outdated
佢地都幾活潑, 同佢地其中一d都傾到計…….發現我真係要開始刨雜誌
走嘅時候好攰, 好多嘢o係個腦度…….
因為自己一d 唔係咁成熟嘅想法, 又唔係好開心
感覺到好寂寞咁…….
幸好有果林………… 那時你聽左我講, 我諗係最重要
有好多嘢, 我要自己去overcome, 不論係處事上或想法上都要
或者我最好就係唔好再煩佢啦
始終佢冇責任……

發現自己一定要為自己set 一d relax 時間, 我先可以撐落去
一個人看戲, 應該都會係一個唔錯嘅做法
明晚又約左果林, 再續前緣

果林: I promise, tomorrow no more red/black label, I will control myself , don’t worry

0 Comments:

Post a Comment

<< Home