Wednesday, April 13, 2005

第一天實習

多謝我親愛的朋友琴晚為我做左個relaxation , 真係勁好手勢, o黎越愛你 >3<

始終都係緊張, 琴晚睡眠quality 勁差………..一晚醒左五次

最後5點醒左就瞓唔番, 有親愛的朋友o係網上陪我………

第一日番社署, Emily 同我地一齊見IC

見到ic 唔知點解有d緊張, 介紹自己時表現勁差

原來佢只係o黎左兩個月都幾NICE…….不過我地工作方面仲有待confirm, 希望唔會等好耐啦…..

lunch 同同事去左飲茶, 話題都係圍繞social work , 留意到佢`地一d dynamic , 有點兒攪笑

諗住at least 會有d annual report 睇下, 點知冇, 睇左完全唔關事嘅指引…… 睇到差唔多瞓著 =_=

下晝同tommy o係度 “ghou” , 因為都冇咩要做, emily 俾我地嘅reference

好八掛咁聽下swo 講電話….er------------------------!!

今日仲做左supervision , Emily 先小人後君子, 講都明佢嘅角色同諗法, 我好like呢個style

同佢傾左好多, 佢仲同我講佢以前一d 經歷, 對阿sa 了解多左

第一日就o係冇咩事發生嘅情況下過左, 不過都observe 都一d , o report 都有d 嘢寫

`tommy 都知道將來工作的模式, 大家都有相同感覺

好明顯我地坐埋o個條船都係….

我地需要互撐

最後, 都係多謝一個朋友, 在我唔知點算時幫左我好多!!!!!

有你真好!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home