Saturday, April 02, 2005

領會

呢兩日番到屋今都要飲苦茶, 真係好苦, 我知道仲有排飲…
今日飲苦茶時, 我竟然領會到一d 生活道理
一向飲苦茶, 我都係閉氣, 用4秒時間狼吞, 然後即刻食山楂餅去左苦味
不過今日準備不足, 未準備好山楂餅就飲, 飲完先記得
於是個口就要承左一陣苦味………… 真係好苦, 開頭以為自己會頂唔住嘔番出o黎, 點知自己又頂到…….
咁我又諗其實自己面對placement, 面對生活, 都好似, 飲苦茶咁..
有d嘢, 其實我係可能係handle 到, 不過係自己睇得太大 , 係自己冇勇氣


最近見多左catherine
從佢身上, 我發覺自己對casework 多左信心
以前我會覺得做counseling, 相對於counselor, social worker 係好limited, 因為social worker counseling training 係好basic
見左catherine 之後我有左少少改變, 我覺得有時可能worker 比counselor 會做得好, 係因為social worker 可能對人o個種sensitivity 會比counselor 高, 對於建立一個trust relationship 會好d


withdrawal 嘅日子依然繼續, 呢段日子接觸嘅人唔多, 多左好多空間去聽下自己嘅聲音, 去同自己信任, 真正關心明白自己嘅人分享一個最深層嘅自己……..
雖然面對自己嘅時候經歷左好多好痛苦嘅事, 會懷疑自己, 會睇唔起自己, 甚至唔知自己係咪自己……………過程一d 都唔容易, 因為一定要自己去面對, 人地只能o係情緒上作支援
其實個感覺就好似解緊一個又一個繩結咁, 由緊變鬆, 亦可能越來越緊…… 點都係一個對自己好好嘅磨練
琴日去開觀塘, 諗住睇下社署o係邊, 點知原來自己唔冇mark 低地址
所以冇去到
仲有兩個星期就出field , 由開頭好驚, 到而家變成有少少期待心情
今日見到天美, 佢講左唔少嘢俾我知, 佢仲話d 細路其實唔係咁worse, 佢又話我夠個人firm, 可以manage 到, 仲同我講左paper work 方面, staff 方面嘅嘢………真係一支好大好大嘅強心針, 真係好多謝天美
好想emily 快d 搵我或者快d 搵到emily…… 好想知多d準備多d, 好想快d 挑戰自己………..我要證明俾自己睇自己係有足夠能力應付, 唔好再俾自己打沉自己
唔可以再做自己嘅敵人

0 Comments:

Post a Comment

<< Home